7 Eylül 2011 Çarşamba

GTA San Andreas Ender City v2
























GTA San Andreas Ender City v2 Özellikleri::
-Arabaların hepsi değişti.
-Motorların hepsi değişti.
-Gemiler değişti.
-Uçaklar değişti.
-Trenler değişti.
-Yollar gerçekci oldu.
-Kaplamalar gerçekci oldu.
-Ağaçlar gerçekci oldu.
-Evlerin içi dükkan içi gibi yerler gerçekci oldu.
-Oyundaki bazı efektleri abartmadım çünkü bilgisayar özelliklerim kötü olduğu için kasıyordu ama gerçekci olması için
düzenledim.
-Gökyüzü ve hava durumu daha gerçekci oldu.
-Haritaya bir çok yenilikler eklendi.
-Carl(CJ)'mız beyaz oldu ve yeni kıyafetler yeni pantolonlar gibi yenilikler eklendi.
-Oyun tamamen Türkçe.
-Mekanların bazıları TÜRKÇE oldu.
-Akina drift pisti eklendi.
-Reklam tabelaları değişti.
-Radar detaylı radar oldu.
-Telefon Samsung C3053 Bliss oldu.
-Oyundaki skinler gerçekci kıyafetler giyiyorlar.
-Hız göstergesi.(İbre)
-Işınlanma eklendi.
-Çete üyelerimiz silah kullanımında profesyonel oldu.Karavana vurmazlar.
-Bankonatlar 200 TL oldu.
-Bazı arabalar hatasız şekilde modifiyecide modifiye ediliyor.
-Yeni tekerlekler.
-Ateriler ,konsollar yenilendi.
-CJ'in kız arkadaşları yenilendi.
-Denizlispor stadyumu eklendi.
-Görevlerde girebildiğimiz bazı mekanlara görev yapmasak bile girebiliriz.
-Çete elemanlarınız ile istediğiniz evin içine birlikte girebilirsiniz.
-KGS'den geçmek için 200 TL ödüyorsunuz ödemez iseniz polis peşinize düşer.
-Oyunda farklı yerlere arabalar park edilmiştir.
-İstediğiniz yerde "2" tuşu ile araba indirebilirsiniz.
-İstediğiniz yerde "F4" tuşu ile oyunu kayır edebilirsiniz.
-Haritadan bir yer seçip "x ve y"ye aynanda basarak ışınlanabilirsiniz.

...
Devamı da oyunda. :)

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=fBUbEcn61AM&feature=player_embedded

Ender City v2 ortalama 21 saat kadar oynandı tüm görevleri bitirildi eğlencesine de oynandı ve hiç bir şekilde hata bulunmamıştır.

Güncel Linkler::
Ender City v2 TEK LİNK:
http://www.4shared.com/rar/ugmjy_D5/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2.html


Siteye Giremeyenler İçin Ender City v2 Tek Link Tıkla İndir; http://www.4shared-china.com/rar/ugmjy_D5/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2.html

Rar Şifresi:enderoguz.blogspot.com

GTA Ender City v2
Ender bulunan mod.

92 yorum:

  1. ilk önce mod için teşekkürler.. bende ender city v1 kurulu. v2 kurmam için ne yapmam lazım? v1'in üstüne kurulum yapılabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. Normal modsuz GTA San Andreas'a kurarsanız daha güzel olur.Ama yinede sizin isteğinize bağlı v2 yi v1'in üstüne kurarsanız sorunlarla karşılaşabilme ihtimaliniz yüksek o yüzden v1 ve v2'yi ayrı oyun olarak kullanmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. yav ben yapamadım nasıl olcak admin

    YanıtlaSil
  4. Neyi yapamadınız yada kısacası nerede sorun yaşadınız ? "Beni OKU !!!"yu tekrar okuyup adım adım kurun emin ki sorunsuz kuracaksınızdır.

    YanıtlaSil
  5. hepsini yaptım ama oyun açılmıyor sanny builderi de kurdum yine açılmıyor du oyun

    YanıtlaSil
  6. :S Kurulumda hata yapmış olmalısınız.

    YanıtlaSil
  7. kardeş bunda da arabaya inince 5 e basınca modifiye tab + e ye basınca biçim değişmiomu yazarmısın

    YanıtlaSil
  8. kardeş alınma ama önceki daha güzeldi ama buda güzel

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler bu moduma pek cleo mod eklemedim ama sevdiğiniz cleo modları ekleyin hoşunuza gideceği şekil oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. kkardeş modifiyede yine oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  11. Bazı arabalar ne yazık ki modifiye olmuyor.

    YanıtlaSil
  12. kardeş bende senin mod v1 mod v2 var canım sıkıldıkca birini ondan sıkılınca diğerini oynuyom eline sağlık modlar süper eline sağlık

    YanıtlaSil
  13. kardeşim bu mod v2 nin ayrı bi 100 save i varmı varsa linkini verirmisin

    YanıtlaSil
  14. Ender City %100 Savegame yüklenmiştir.

    YanıtlaSil
  15. ender tamirhane olarak mı geçiyo %100 save

    YanıtlaSil
  16. ender city v2 nin %100 save ni verirmisin ben kurdum ender tamirhane geldi o da v1 modunun save de o yüzden bana %100 save verirmisin

    YanıtlaSil
  17. Şuan elimde verdiğim 100 save var oyunun hatasız bir şekilde açılması lazım ardından istediğin yerde savelersin.

    YanıtlaSil
  18. v1 de bazı yerlere gidiyorım takılıyor sonra donuyor

    YanıtlaSil
  19. Ne yazık ki v1 de böyle bir sorun var. Bu sorunun nedeni cleo modlar çünkü cleo modlar çakışıyor çözümü ya hepsini sileceksin cleoların yada tek tek deneyeceksin hata hangi cleoda.

    YanıtlaSil
  20. Yav Ender Abicim v1 deki araç galerisini flan nasıl alıcaz v2 ye ?

    YanıtlaSil
  21. v1 deki fazla arabaları mı diyorsun yada görünüşü mü ?

    YanıtlaSil
  22. Hani Ender Tamirhane nin karşısındaki Galeriyi onları

    YanıtlaSil
  23. Anladım tamam da galerideki arabalar mı ? Dış cephesi mi ? İçer de daha farklı araçların olması mı ?

    YanıtlaSil
  24. gta san ender city i v1 yükledim ama açması lazım açmadı sorunnu çözmek için herşeyi denedim dediğin gibi olmuyo bizahmet oyunu tek link kurulu halde verirsen cok sevinirim ender abi:):):)

    YanıtlaSil
  25. Ne yazık ki tek link yapamıyorum lütfen "Beni OKU !!!"yu dikkatli okuyarak oyunu kurunuz birde Sanny Builder'i kurmayı unutmayınız.

    YanıtlaSil
  26. denedim oyuna tıklıyorum bişey olmu yo lütfen ama lütfen tek link çünkü senin yaptığın yamaları benerek indiryorum lütfen ama lütfen tek link:):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  27. birde bişeydaha niye oyunu teklink yapamıyosun habire Beni OKU Snny Builder la uğraştırıyorsun sana hakaret olarak söylemiyorun bir arkadaş olarak söylüyorum lütfen tek link yap bizi bu işkenceden kurtar

    YanıtlaSil
  28. Tek link yapamıyorum çünkü internetteki upload sitelerinde limit olduğu için tek link yapamıyorum v2'de kurulumda hata yapmışsındır o yüzden tekrar "Beni OKU !!!"yu okuyarak kurmanı öneriyorum.

    YanıtlaSil
  29. dostum bunun içinde spark ı calsıtırın demısın ama spark die bi dosya yokki bunun içnde ?? :S

    YanıtlaSil
  30. "GTA San Andreas Ender City v2 part2" içinde var ilk önce tüm partları bir yere çıkartın.

    YanıtlaSil
  31. ender abi sevi seviyorum yaa v1 yaptım ayne tüm arkadaslara söylüyorum tek tek yapsınlar yanlız senin gta da sıkınyı var ben başka insidrdim ona yaptım yamayı ve cleolar gta 4 cleo sunuda ona gecirdim çok mutluyum çok saol :):):)
    hee bide bu arada ender city v3 hayırlı olsun:):):):):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  32. Sağ olasın şu sıralar v3'ü para kazanmak için kullanıyorum ilerleyen zamanlarda ise belki yeni değişiklikler yapıp internette yayımlarım.

    YanıtlaSil
  33. enver abi ender city v2 yi indirdim kurulumda ilk iki parttan bahsetmiş fakat part ne işe yarayacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. part 3 ne işe yarayacak demiştim

      Sil
  34. Hepsini bir yere çıkar ve "Beni OKU !!!"yu dikkatli bir şekilde okuyarak kur.

    YanıtlaSil
  35. kardeş aynı dosyaların ender v2 yi rapidshareye upload eder misin?
    çünkü rapidsharede premium olmasa bile daha hızlı indiriyo hızı sınırlamıyo sadece paralel indirmeyi engelliyo hotfile indirmek için premium yoksa çok zaman alıyo oyunun daha kısa sürede indirilmesini istiyosan rapidshareye koy bence tabi usta sensin ama insanlar hotfileden indirirken zaman konusunda sıkıntı yaşarlar indirip oynamaktan vazgeçerler dediğim gibi usta sensin... ( anlatım bozukluğu varsa özür dilerim :D )

    YanıtlaSil
  36. Ne yazık ki şuanda sadece elimizde Hotfile linki var.

    YanıtlaSil
  37. ender lütfen cevap ver ben tren istasyonuna v2 modla gittiğimde hata veriyor

    YanıtlaSil
  38. hweşwt süper hoşda neden baska lınklere koymadın kardes en azından 2 ser 2 ser koysaydın :S hotfile sıkıntı

    YanıtlaSil
  39. Adsız
    Teşekkürler ne yazık ki bir tek bu linkler var, bu yüzden bu linklerden idare edeceğiz.

    YanıtlaSil
  40. elinize sağlık güzel mod ama ben kendi gtamda arabaları kendi isteğime göre değiştirdim ender city nin diğer özellikli hali ile kendi arabalarımı koruyarak bi birleştirme işlemi yapabilir miyim? bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  41. Yapabilirsiniz fakat paylaşacaksınız lütfen adımı bildirerek paylaşınız.

    YanıtlaSil
  42. Kardeş Nasıl Yapıcaz Ayrıntılı Bi Şekilde Vidyo Çekermısın Teşekurler :)

    YanıtlaSil
  43. Yav pleyr Alıyorum Ve sonra gta3 felan war onları alıken hatta veriyo neden yha

    YanıtlaSil
  44. By-Emrullah
    gta3'e atarken 500 dosya varsa 100'er 100'er atınız biraz bekleyip kaydedim.

    YanıtlaSil
  45. kardeş hangi arabalar modifiye oluyor bi tane sölesene

    YanıtlaSil
  46. Ender Abi Linkler Çalışmıyor :S

    YanıtlaSil
  47. merhabaa bilgisayarımaa GTA Ender City v2 kurmaya çalışıyorum sparkı açıyorum yalnız models içerisinde var dediğiniz dosya yok kurulum yapamıyorum bundan dolayı yardımcı olurmusunuz okadar ındırdıkk bosaa gıtmesınnn

    YanıtlaSil
  48. GTA San Andreas modelsin içinde Player img var Kurulumun içinde player klasörü var.

    YanıtlaSil
  49. tek link olanı yokmu ?

    YanıtlaSil
  50. Sanny Builder'i v1 emi kurcaz v2 yemi anlamadımda :D

    YanıtlaSil
  51. Tek link haline getirebilirmisiniz lütfen çok acil part part indiremiyorum lütfen :( arkadaşlarımdada aynı sorun var :(

    YanıtlaSil
  52. Güzel Paylaşım Eline Saglık

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. ender abi ben dediklerine yaptım gta san andreas'ı açtım cj olduda arabalar olmadı

    YanıtlaSil
  55. güzel olmus eline saglık +rep

    YanıtlaSil
  56. Adsız
    Setup kendisi farklı yere kuracaktır bir kere yüklemeniz yeter.

    Adsız (2)
    İndirmek için biraz bekleyeceksiniz, ne yazık ki tek link yok.

    Emrullah
    Teşekkürler.

    Abdullah player.img ye nasıl dosya atıysan gta3.img yede öyle at.

    Adsız
    Teşekkürler faket burda "+rep" uygulaması yok. :)

    YanıtlaSil
  57. ender kardes ben bu yamayı yaptım ve eskıden kayıt ettgım save acılmıyor ve bazı arabaya bınınce oyundan atıyor uzun sure oynayınca oyundan atıyor yardım et kardes

    YanıtlaSil
  58. manyak
    Bazı saveler uyumlu olmuyor, hangi arabalara binince atıyor , uzun süre oynayınca kaç saat kusura bakma tam bir çözüm sunamadım ama genel olarak uzun oynamaların atma sorunu img tools ile rebuild yapılmamasıdır.

    YanıtlaSil
  59. kardeşim ben oyunun dediklerinin hepsini yapptım ama oyun açılmıyor sanny builderde yaptım yine aynı :(

    YanıtlaSil
  60. Adsız
    Lütfen oyunu modsuz bir GTA'ya tekrar "Beni OKU !!!"yu dikkatli bir şekilde okuyarak kurun.

    YanıtlaSil
  61. benim ekran kartım 256 lık ondan bişey olabilir mi =??

    YanıtlaSil
  62. Oyunu çok kasarak oynarsınız ama yinede kasarakda olsa oynamak istiyorsanız .asi leri silin.

    YanıtlaSil
  63. ender kardesım oynuyorum oyunu hersey güzelde daha ilk gorevde pizzacıdan cıkmak ıcın entere bastıgım an oyundan atıyor herseyi harfi harfine yaptm

    YanıtlaSil
  64. Nasıl kurcaz bunu _?

    YanıtlaSil
  65. slm benim turbobit üyeligim var. Rica etsem turbobit e uptade edermisiniz. şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  66. Adsız
    IMG Tools ile rebuild yapın oyunu sonra tekrar deneyin.
    Adsız 2
    BENİ OKU !!! yu okumayı dene yapamazasan videolu kurulum mevdcut.
    ali
    Maalesef sadece bu linkler olacaktır.

    YanıtlaSil
  67. slm ben f.c.m. indiriyorum ender abi teşekkür ederim indirmediğim bu kaldı sanırım fazla cleo modu yokmuş ama senin modun olduğu için indiriyorum başka projen var mı bir kaç yama yapımcısı ile projen var mı T.K.'ın modlarını indirmiştim eğer beraber çalışırsanız iyi bir mod çıkar diye düşünüyorum tekrardan teşekkür ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  68. peki bende gta sandreas yok bu açılrmı

    YanıtlaSil
  69. f.c.m
    Teşekkürler şuanda en son M&B Warband Osmanlı Senaryosu çıkardım, şuan sadece çeviri projem var, T.K ile ne yazık ki ortak bir çalışmamız olmadı.
    Adsız
    Açılmaz.

    YanıtlaSil
  70. Yaw kardeşim ben ilk başta girdim ancak şimdi girmiyor ben sanny builder de yükledim olmadı pff

    YanıtlaSil
  71. abi bu modlar windows xp de işe yaramı açmıyo yardım edermisin

    YanıtlaSil
  72. Ender abi tam oyuna giriyorum oyundan atıyor :( Yardım et ! :(

    YanıtlaSil
  73. slm ben f.c.m ender abi ben yeni laptop aldım güzelce gta san andreas kurdum ender city v3 kurdum oyundan attı cleoları sildim düzeldi cleosuz oynamak istemiyorum v2'de hatasız yazınca sormadan geçmiyim dedim sorun çıkarmı cleolarda M&B Warband Osmanlı Senaryosu yapımında kolay gelsin başarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  74. Ender Abi v3 kurdum herşeyi yaptım ama spark ta gta3.img yi açarken spark donuyo kapanıyo napıcam söyle lütfen

    YanıtlaSil
  75. ENDER ABİ ben gta san andreas ender city v2 yi yükledim ancak ryder görevinde pizza shop a gidip yemek yedikten sonra oyundan atıyor napabilirim lütfen yardım et.

    YanıtlaSil
  76. ben v1 v2 v3 karıştırcam

    YanıtlaSil
  77. Ender Abi v3 kurdum herşeyi yaptım ama spark ta gta3.img yi açarken spark donuyo kapanıyo napıcam söyle lütfen

    YanıtlaSil
  78. abi yollar göükmüyor + oyun kapanıyor

    YanıtlaSil
  79. Arkadaşlar Spark'dan yapmayın gta3.img'de donuyor.

    Gidin Alci's İmg Editor kullanın hiç kastırmadan 1 tıkta yapıyor ;)

    Bu arada Ender abi eyvallah şahane mod, yakında Tayfun Kumaş ile ortak bir mod bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  80. Linki Media get yaparmısın lütfen

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. Media değil pardon abi demek istediğim www.mediaget.com.tr yaparmısın nolur abi mesaj ıma cevap b
    Ver nolur

    YanıtlaSil
  83. Lütfen abi www.mediaget.com.tr yap nolur

    YanıtlaSil
  84. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  85. Arkişler Siteye Girmiyorsa Vpn İle girin girmedi siteye benimi engelliyon mk sitesi diyip dotvpn yi açtım indirdim kmi engelliyon mk sitesi seni :D

    YanıtlaSil