16 Ocak 2012 Pazartesi

GTA San Andreas Ender City v3




Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..

Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..
Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..Resmi gerçek boyutuyla görmek için üzerine tıklayın..









GTA San Andreas Ender City v3 Özellikleri::
-Araba, motor, gemi, tren, uçak, helikopter modelleri yenilendi.
-Yeni traktör ve döverbiçer eklendi.
-Türk Hava Yolları uçağı eklendi.
-Pamukkale otobüsü eklendi.
-Anadol, Kartal SLX, Şahin gibi Türk arabaları eklendi.
-Polis arabaların tümü Türk polis arabası oldu.
-Renault Master Türk Ambulansı eklendi. 
-Bilinmiş en önemli arabalar eklendi.
-Silahlar yenilendi.
-Carl Johnson ve ailesi beyaz oldu.
-Carl Johnson'un elleri yapışık değil.
-GTA IV'deki bazı araçlar convert edildi.
-GTA IV karekterleri eklendi.
-GTA IV karekterlerinden başka Türk polisi eklendi.
-GTA IV yolları oldu.
-GTA IV hud eklendi.
-GTA IV menü eklendi.
-GTA IV yazı tipi eklendi.
-GTA IV efektleri.
-GTA IV gerçekcilikleri eklendi. [Birisine çarpınca GTA IV deki gibi yere düşüyor vurunca, bir yerden atlayınca, araba kaza yaptığımızda fırlaması, her kaza yaptığımızda canımızın azalması, "Y" tusuna basınca polislere teslim olma, çok drift çekince tekerleğin patlaması + GTA IV deki gibi tekerleğin yanması..]
-Ateş ettikçe mermi kovanları yere düşecektir ve mermi delikleri oluşacaktır.
-Trafik yoğunluğu düzenlendi.
-Telefon Samsung C3053 Bliss oldu.(CJ'in telefonu ve GTA IV Hud'daki.)
-Gökyüzü ve hava durumu daha gerçekci oldu.
-Haritaya bir çok yenilikler eklendi.
-Sokaklarda mangal yapıp et satan satıcılar var.
-Araba satın alma.
-Araba kiralama.
-Hız göstergesi. (İbre.)
-Değişik yerlerde arabaların olması.
-Oyun tamamen Türkçe.
-Mekanlar TÜRKÇE oldu. (Türkiye gibi [Berber,lokantalar,galeriler,kumarhaneler..]
-Bayraklar Türk bayrağı oldu.
-200 TL'lik banknotlar eklendi.
-KGS eklendi.(KGS'den geçerken para ödenir.)
-Galata Kulesi eklendi.
-Ortaköy Camii eklendi.
-Reklam tabelaları yenilendi.
-Detaylı radar eklendi.
-Radar polis, itfaiye ve hastane yerlerini gösterir.
-Mezarlıkta cenaze kaldırılması gibi bazı gerçekcilikler eklendi.
-Köprü altına dilenciler eklendi.
-Grafiti yazıları yenilendi.
-Cj'in evinin önüne 2 adet koruma eklendi.
-"FPS" yazarak Counter Strike gibi oynayabiliriz.
-"G" tuşu ile silahı yere atabiliriz.
-Araç da iken "5" tuşuna basarsanız aracınızı modifiye edebilir neon ekliyebilir ve bir çok özelliğini kullanabilirsiniz.
-Oyunda iken "TAB" tuşuna basarsanız aracınız tamir olur.
-"8", "9", "0" tuşları ile sigara içebilir , içki içebilir , işiyebilirsiniz.
-"F5" tuşu ile dans edebiliriz.
-Yaya iken "2" tuşuna bastığımızda istedigimiz arabayı yön tuşları ile seçebiliriz.
-"3" tuşuna basarak istediğimiz yerde kıyafet değiştirebiliriz.
-Haritadan bir yer seçtikten sonra yaya iken "Y" ve "X" e  bastığınızda ışınlana bilirsiniz.
...

GTA San Andreas Ender City V3 Videolu Kurulum

Oyun içerisinde hatalar ve buglar mevcut olduğu için bu sürümün linkleri kaldırıldı. Bu sürümün üzerine geliştirilen GTA San Andreas Ender City v3: Türkiye'yi indirebilirsiniz.
Ender City v3
Ender bulunan mod.

429 yorum:

  1. Link atacakmısın?

    -ayrıcada arabalardaki bazı modifiye hatalarınıda düzeltirsen oyun 10 uzerinden 10 olur ör:spoiler yapılırken bazı arabaları oyun hata veriyor

    -direksiyon kamerasıda cok güzel olur :)

    -city v1 de evlerin grage'ları acılırken oyun atıo ne var grajlarda devlet sırrımı :)

    Ender abi sakın yanlıs anlama amacım sana fikir vermekti doğum gününde kutlu olsun bu arada

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.
    -Hmm oyunda çoğu arabaya modifiye yapılırken hata veriyor doğru fakat senin için çok bilinen Sultan, Elegy .. gibi bazı arabaları modifiye edilebilir yapacağım.
    -Direksiyon kamerası olacak.
    -Ender City v1 de garajların açılmama sorunu yok aslında kayıtlı oyunun yüzünden oyundan atıyor çünkü kayıtlı oyunda o açılmayan garaj içinde modsuz GTA da modifiyelenmiş araç oluyor o yüzden oyun kapanıyor.

    Ender City v3 Yaz mevsimi gibi gelebilir.

    YanıtlaSil
  3. http://www.gtavision.com/index.php?section=downloads&site=download&id=1608 modifiyeleri sorunsuz senin v1e img editorle yukledim bunu sürüyorum sürekli dene bence bmw 3.20 e 30 :) beğenirsen v3 e koyarsın birde camları filmli hellfluslı kangoom vardı favorilerimden o nu silmisim yanlıslıkla :(

    YanıtlaSil
  4. Tamam ekleyeceğim başka önerileriniz olacak ise bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. bir kaçta parti eklersen cjnin evini ormanıda değiştirebilirsen güzel olur.

    YanıtlaSil
  6. Güzel fikir belki yaparım. :)

    YanıtlaSil
  7. hele şükür arabamı buldum http://www.facebook.com/media/set/?set=a.219033671451421.55750.121548494533273&type=3

    link var orda link acılmassa dns değiş :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. ender abi banada şu part 2 yi verir misin

      Sil
  9. Ender abi v3 yapısın hayırlı olsun yanlız rockstargames gta SanAndreas a GTAIV yaması yamışlar map farklı arabalar faklı görevler gtaıv daki gibi ENDER ABİ YENİ MAPLER YENİ GÖREVLER YENİ ARABALAR YAPTA ŞU ROCKSTARIN YERİN DİBİNE SOK


    BİDE BİŞEY DAHA SANANDREAS MAPİN YANINA GTA4 MAPİ YAPSANA

    YanıtlaSil
  10. Kar moduda istiyoruz lapa lapa kar yağsın patinaj cekerken araba kar lekesi olsun :D

    YanıtlaSil
  11. ender abi herkesin sorununu çözdün birde bana baksan gta san ender city v2 de part 2 bana versen nolurun ender abi 1 ay oldu nerdeyse part 2 yi indircem diye nolursun banada yardım et arkadaşlar ssizde biraz yardımcı olsanız

    YanıtlaSil
  12. Sağ olun arkadaşlar bu arada ne yazık ki Hotfile'den başka link yok.

    YanıtlaSil
  13. kardeş şu kurulumun videosunu çeksene Allah aşkına

    YanıtlaSil
  14. Ender Oğuz İStersen Daha Araba Yapmadıysan Araba Eksikse Ben Sana Arabalar Verebilirim ? plakalarının Nasıl Olmasını İstiyorsan istediğin plakayı yaparım ?

    YanıtlaSil
  15. Mert
    Kurulumu "Beni OKU !!!"da anlattım fakat yapamadıysanız internette biraz araştırın.
    Ramazan
    Arabaların hepsi tam istek arabalarınız yada önerdiğiniz araba varsa ekleyebilirim. :)

    YanıtlaSil
  16. Ender
    Sen Araba Çizmeyi Biliyorsan Öğretirmisin resimli veya videolu yada sadece tek araba çizmeyi bilmiyorumda edit yapabiliyorum lütfen :)

    YanıtlaSil
  17. Bir arkadaşımın açtığı anlatım konusu bakabilirsin.
    http://www.gtaturk.com/forum/modding-tartisma-bilgi-paylasim/videolu-zmodeller-dersi-byenec/

    YanıtlaSil
  18. burda araba çizimi yokki .s

    YanıtlaSil
  19. Arabaya edit yapabilirsin 0 çizim anlatımı internette var mı bilmiyorum ama yabancı sitelerde vardır araştırabilirsin.

    YanıtlaSil
  20. ya sen bilmiyormsuun ?

    YanıtlaSil
  21. Biliyorum fakat anlatım sitesi açmadım ama internette araştırın orda anlatımlar var.

    YanıtlaSil
  22. bulamadım pff lütfen yardım et :(

    YanıtlaSil
  23. "Beni OKU !!!"yu dikkatli bir şekilde adım adım kurarsanız yapabileceğinize eminim.

    YanıtlaSil
  24. abi ender city v3 link geldimi...

    YanıtlaSil
  25. Ender Bey Ben Sizin 1. Modunuz Ender Cityi Editledim Sorunsuz Hale getirdim.Upload edip Gtaturke koydum Size Ulaşamadığım İçin İzin Alamadım.Şimdi İzninizi Alabilirmiyim Hayır derseniz Hemen Konu Kilit Linkler Kaldırılacaktır!

    YanıtlaSil
  26. Hmm oyundaki geçen ismimi sildin mi ?
    Birde 1-2 fotoğraf yollar mısın ? Ona göre izin veririm

    YanıtlaSil
  27. Açılırken Orjinal Yazılar Silik Ama Aşağıdaki gibi bir görüntü Ama Oyun içerisindeki Tabelalar Falan Hepsinde Senin İsmin Yazıyor.İstersen hemen düzeltip tekrar senin ismini koyabilirim?

    http://c1201.hizliresim.com/t/x/27bvv.jpg

    YanıtlaSil
  28. İzin veriyorum fakat GTATurk haricinde diğer bir kaç forumda da paylaşmışsın oralara da Ender City v1 yazman gerek birde oyun içinden gerçek görüntüler koyman gerek.

    YanıtlaSil
  29. Ender Bey En Yakın Zamanda Bu Dediklerinizi Gerçekleştireceğim :)

    YanıtlaSil
  30. FORUMTR DEKİ PAYLAŞTIĞIMI DÜZENLEDİM SİZİN İSMİNİZ VAR YOĞUN OLMADIĞIM BİR ZAMNDADA OYUN İÇERİSİNDEN RESİMLERİ EKLİYECEĞİM ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  31. ENDER CİTY 1 İN EDİTLİSİ SORUNSUZUDUR!SORUN VARSA BELİRTİNİZ!MOD YAPIMI ENDER OĞUZA AİTTİR.BEN SADECE EDİTLEDİM

    Bu Şekilde Kos Kocaman Yazdım :) ard arda msjlar içn özür :)

    YanıtlaSil
  32. Tamam sorun değil başarılar.

    YanıtlaSil
  33. Ender hadi bea :D

    CooPeR

    YanıtlaSil
  34. Hazırlanıyor daha son işler sonrada link yapımı sonrada bekleme. :D

    YanıtlaSil
  35. yapma gozunu yıyım o kdr b ekledık bu modu lutfen ugrastırma :(

    YanıtlaSil
  36. Verecekmısın acaba ender kardeş :(

    YanıtlaSil
  37. Modun her şeyi hazır kurulum setup ile olacak ama sizin elinize sayfa +1000 olunca paylaşılacak.

    YanıtlaSil
  38. Sadık Keskin2 Şubat 2012 11:29

    abi şu yapmış olduğun modda , sigara içme , işeme yazıor. Benim PC leptop tuşlarını bilirsin num tuşları yok !

    8 9 0 tuşlarıyla içiliyosa , leptop için olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  39. Leptop da hiç denemedim fakat kontrollerden tuş komutlarını değiştirebilirsen olabilir.

    YanıtlaSil
  40. Benzin ve vites cleosu da olaccak mı ?

    YanıtlaSil
  41. 14. resimde ki gibi masas oturulup yemek yenilebilecek mi ? Lütfen söyle Ender Abi

    YanıtlaSil
  42. Hayır mod artık tamamlandı başka bir şey eklemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14. resimde yemek yiyiyor.öle bir mod yokmu yani ölesine mi koydun resmi :D ?

      Sil
  43. 14. resimde biz öyle yemek yiyemiyoruz başkaları yiyor bende öylesine çektim.

    YanıtlaSil
  44. benim oyunla ilgili önerim eğer camii içine girilirse ve namaz kılınırsa daha güzel olur

    YanıtlaSil
  45. Oyunda sadece Camii vardır başka dediğiniz özellikler yoktur.

    YanıtlaSil
  46. mod nezaman çıkar?

    YanıtlaSil
  47. ben en çok ciröen berlingo yu beğendim

    YanıtlaSil
  48. Adsız (1)
    "Zaten GTA mod yapımı benim için bitti, belli bir süre içerisinde 1000'i geçmez ise modu iptal edeceğim."

    Adsız (2)
    ciröen berlingo aracı zaten modda yok Partner dir o gördüğün

    YanıtlaSil
  49. birşey dicem gta ender city v1 veya v2 deki özellikler var mı ??!!

    YanıtlaSil
  50. ya ıkı tane part var ıkısınıde yapcazmı

    YanıtlaSil
  51. benim adamın kafası siyah !!!!

    YanıtlaSil
  52. Adsız
    http://www.mediafire.com/?hhgbimbjbr0fek5 kur.

    YanıtlaSil
  53. Sadık Keskin7 Şubat 2012 20:19

    admin dediğin gibi yaptım (BENİ OKU) ! giriyorum boş ekran cıkıyo , donuo nedeni ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  54. berberden çıkınca atıyor !!!!

    YanıtlaSil
  55. Sadık Keskin - Adsız
    İlk başta ;
    İlk başta crack değiştirmeyi deneyiniz.

    Kurmanızı öneririz ;
    http://www.mediafire.com/?8b17tw6uaw6r0nd

    Donma Sorunu olanlar ;
    "StreamMemFix(.asi)" , "StreamMemoryFix(.asi) silsinler.

    Atma sorunu yaşayanlar ;
    "bullethole(.asi)" , "bullethole(.ini)" , "bullethole(.png)" , "bullethole_material(.json)" , "bullethole_texture(.json)" , "bullethole_weapon(.json)" silsinler.

    CJ'in kafası siyah ise ;
    http://www.mediafire.com/?hhgbimbjbr0fek5 kurunuz.

    YanıtlaSil
  56. Sadık Keskin8 Şubat 2012 18:00

    admin import tıklayınca bul cıkıyor ordan neyi secicem anlatımından pek anlamadım sen düzgün anlatmıs ama :D tek orası sorun kaldı ?

    YanıtlaSil
  57. ya bu kurulumda dosyaları gta sanın içine atın diyor biz dosyanın içindekilerimi atcaz yoksa dosyayımı atcaz ?

    YanıtlaSil
  58. Sadık
    Orda import'a tıklayıp dosyaları seçeceksin bu kadar.
    Adsız
    İçindekiler.

    YanıtlaSil
  59. Sadık Keskin8 Şubat 2012 18:34

    ss atar mısın abi ? kb senide uğraştırıyoruz ?

    YanıtlaSil
  60. kurulum dosyasındakilerde dahilmi acaba ?

    YanıtlaSil
  61. Sadık Keskin8 Şubat 2012 18:35

    asında video ceksen daha iyi olur çünkü indirenlerin %50 kuramamış ztn :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede indirenlerin çoğu kuramadıktan sonra yapılan modun ne anlamı kalır ki :(

      Sil
  62. Birde ben bu spark olayını anlamadım models den player i seçiyorum actiondan importa tıklıyorum ondan sonra nerdeki dosyayı seççem beni okudan hiç birşey anlamadım yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar kuramadıysanız internette biraz araştırın anlatımları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aradım fakat bulamadım site falan versen olmaz mı ?

      Sil
  64. Sadık Keskin8 Şubat 2012 18:54

    ya işte orayı konuyu biraz acsaydın iyi olurdu şuanda 3. sayfaya bakıyorm yok ! :@

    importtan neyi seccez ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 4 farklı siteden baktım sonuş alamadım

      Sil
  65. Öncelikle Eline Saglık..
    Emek Vermişsin;
    Ama Çogu Şey Cleo :)

    YanıtlaSil
  66. GTA San Andreas spark kullanımı diye araştırın.

    YanıtlaSil
  67. Sadık Keskin8 Şubat 2012 20:02

    ya başardım ama bu seferde yeni oyun diom gtasa_exe calısmayı durdurdu yazıo
    crack deniyorum şimdi

    YanıtlaSil
  68. Sadık Keskin8 Şubat 2012 20:09

    off off gitti gta :((((
    crack indirdim uymadı yaaaaaaa admin dediğinizi yapıyoruz olmuyo yardımcı olsan video veya ss ceksen iyi bence yada crack sitesini wer bari yok ing olmadığından kabul etmiyo yok v1.0 kabul ediyo off offfffffffffff

    YanıtlaSil
  69. Sadık Keskin8 Şubat 2012 20:13

    verdiklerinin hepsini denedim gta mata kalma dı ?
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  70. İtinalı bir şekilde yapmaya çalışırsanız ve araştırırsanız sorun morun olmaz !

    YanıtlaSil
  71. kardeş senide çok rahatsız ettik ama oyunu kurdum sadece sparkta gta3 de bi hata verdi oyunu açtım giremedim sonra cleo dosyasını silince oyuna girdi acaba cleonun içindeki bazı dosyalardamı hata var yoksa benmi hatalı kurudm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam oyunu kurmayı başardım. gta3.img nin içine dosya atarken bir sorun olmuş bende tek tek attım 10 dk uraştırdı ama değceğini düşünüyorum emeğine sağlık kardeş umarım 4 de çıkar :)
      Donma oluyor dediğin dosyaları sildim umarım şimdi donmadan oynayabilirim.

      Sil
  72. Saol Ender abi kendim ekeleme yaptım ama yayınlamıcam. Çok teşekkür edrim mod çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  73. savesi var mı ?

    YanıtlaSil
  74. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!abi bunu biraz oynuom sonra kapanıo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  75. aynen abi yaa 10 15 dk oynuom bi anda kapanıo

    YanıtlaSil
  76. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!olmadı abi 15 20 dk'kaya kapanıo ister arabada ol ister yaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  77. Bellek yetersizliği olabilir, olmadı cleo dosyasını silin.

    YanıtlaSil
  78. Endewr abi bu v3 de v1 gibi işeme içki içme sigara içme felan yok bu v3 ün sigara içilenini felan yaparmısın?

    YanıtlaSil
  79. "-"8", "9", "0" tuşları ile sigara içebilir , içki içebilir , işiyebilirsiniz." Ender City v3'de dediğin özellik vardır eğer senin GTA'nda yok ise kurulumda hata yapmışsınızdır. Eğer kurulumda hata yapmadıysanız yeni oyundan girerek deneyiniz.

    YanıtlaSil
  80. ben yaptım ama cleo işe yaramıyor camininde yerini bulamadım

    YanıtlaSil
  81. Kurulumda bir sorun yapmış olmalısın.

    YanıtlaSil
  82. Ya Ben O 8,9,0 tuşlarına fln basıom hiç bişi olmuo

    YanıtlaSil
  83. GTA Ender City dosyası içindekileri tekrar GTA San Andreas'a at olur. Olmadı yeni oyunda dene !

    YanıtlaSil
  84. keşke şunu tek link ypasan daha iyi olcak :D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D::DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  85. ABİ OLE TEKRAR ATTIM İŞEME FLN GELDİ AMA TAB A BASINCA CAN FLN YENİLENMİO NEDEN

    YanıtlaSil
  86. ender abi gta san andreas arabaaya plaka yapma programının ismini bilionmu bi arabaya plaka yapcamda kendi gta san andreasıma sölermisin noooooooooooolur

    YanıtlaSil
  87. Adsız
    Ne yazık ki iki link oldu ama zaten part2 küçük. :)

    Adsız (1)
    Kusura bakma kendim kullanmıyordum TAB'a basınca can dolmasını bu yüzden atmayı unutmuşum eğer illa kullanmak istiyorum diyorsan v1'i indirim GTA Ender City/Cleo içindeki fullstats(.cs)'yi v3 cleo içine at.

    Adsız (2)
    TXD Workshop ile plaka değiştire bilirsin.

    YanıtlaSil
  88. ender abi açık olunca bi haber ver

    YanıtlaSil
  89. MOD SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞIYORDUR !

    YanıtlaSil
  90. kardeşim keşke %100 save de koysaydın ya ender city e uygun internet indirdiğimi saveye attım açıo amam ibreyi göstermio ama yeni oyunda gösteriyo endercityv3 e uygun %100 save koy

    YanıtlaSil
  91. birde çoklu modifiye çıkınca oyun kapanıo sanny builderi yükledim ama sorun gne öle

    YanıtlaSil
  92. Yigo
    Savegame'ni değiştir ama sana önerim yeni oyun oyna eğer 100 save yüklememi istiyorsan v1 yada v2 save'sini kullan.

    YanıtlaSil
  93. ender abi ben alpcan v3 süpermiş hasta oldum

    YanıtlaSil
  94. Teşekkürler Alpcan iyi oyunlar, iyi eğlenceler dilerim. :)

    YanıtlaSil
  95. bu arada ender abi berke yi ve erol u tanıyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  96. onlarada ender city v3 ü tavsiye edecem biz senin oyunlarını çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  97. ender abi ben alpcan sana süper modlar buldum 1:niko bellic ama gerçek hali birde hani evin kapısını önünde bir işaret gösteriyor o gta 4 teki gibi sesler niko nun silah gta 4 adamlar gta 4 ama onu ender city de yapmışsın ve daha çok şey 2:uyuma modu 3:yeni ve süper cleo modlar tam 23 tane hepsi bende var ender abi hoşuna gittiyse sana adresleri verim.

    YanıtlaSil
  98. Adsız
    Hayır tanımıyorum

    Adsız (2)
    Teşekkürler iyi oyunlar dilerim.

    Adsız (3)
    Teşekkürler güzel fikir fakat dediğim gibi GTA'ya mod yapımını bıraktım.

    YanıtlaSil
  99. meraba ender abi yaptıgın yamayı arkadaslarımla oynuyoruz ellerine saglık super olmus

    YanıtlaSil
  100. ender abi neden yama yapmayı bıraktın yamaların cillop gibi

    YanıtlaSil
  101. ender abiben v 3 indremedim nasil indirebilirim

    YanıtlaSil
  102. Adsız
    Sağ olun iyi eğlenceler.

    Adsız (2)
    Ne yazık ki bıraktım fakat güzel projeler ile döneceğim.

    Adsız (3)
    Hotfile linkinden indireceksin her hangi bir sorun yaşarsanız yazınız.

    YanıtlaSil
  103. ben alpcan ender abi senin neslinin devamını sürdürecez çok iyi bir fikrimiz var.

    YanıtlaSil
  104. ben alpcan ender abi cj in kafasind siyah ten rengi tuhaf renkler var lütfen düzeltmenin yolu var mi ve part ile part 2 ayni

    YanıtlaSil
  105. Adsız
    Teşekkürler sizlerden bekliyorum artık güzel modlar.

    Adsız (2)
    Hata çözüm yapmalısın herhangi bir problem yok benim gördüğüm.

    YanıtlaSil
  106. ender abi ben alpcan yine bir sorum olacak cj in kafası artık siyah değil ama arabaları patlatınca oyun donuyor nedenini bulup sölersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  107. Hata çözüm dene eğer olmaz ise oyunun Ayarlarını düşür vede parlaklığı azalt.

    YanıtlaSil
  108. Ender Abi ben Alpcan 'GTA SAN ANDREAS ENDER C�TY V4'� �karacaz tamamen kendi modumuz. Yamay� yapanlar:Alpcan,Berke,Erol ve Cenk.

    YanıtlaSil
  109. Kolay gelsin fakat size şöyle bir önerim var kendiniz daha uygun bir isimle de modu yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  110. hayır Ender abi senin için yapıyoruz bu modu.

    YanıtlaSil
  111. Tamamdır kolay gelsin bekliyorum. Zaten v4 istekleri artmış durumda başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bunla ilgili bir şey söylemiycem ama şu linkleri değiştirsen.Bo hotfile çok sinir bozuyor.

      Sil
  112. ender abi sana beleşe veririz :) ender abi bugün veya yarın yollarım ama arabaları sen halletsen olur mu?Şehrede bikaç eklentisi yapsan güzel olur biz ortaköy cami galata kulesi ekledik ama yinede şehirde birkaç ender tarzı değişiklik yapsan iyi olur.

    YanıtlaSil
  113. Artık her şey size kalmış durumda dediğim gibi mod yapımını bıraktım fakat size önerim Çanakkale Şehitler anıtını ekleyin.

    YanıtlaSil
  114. bu arada ender abi sana modu nasıl göndereceğim hakkında bir fikrin var mı???

    YanıtlaSil
  115. Çanakkale şehitler anıtı tamam oldu ama modu nasıl göndereceğim hakkında birşey söylersen gönderebilirim

    YanıtlaSil
  116. https://www.facebook.com/Ender.Oguz.TR sayfasından bana ulaş.

    YanıtlaSil
  117. yok ender abi ben dosyayı internete nasıl yükleyeceğimi soruyorum.

    YanıtlaSil
  118. Ender abi Ender City v4 TAMAM!!!Ama sana nasıl yükleyez onu nasıl yapacam yani rar ı nasl internete koyacağım onu soruyorum

    YanıtlaSil
  119. Ben sana uploadlamayı öğretirim.

    YanıtlaSil
  120. Size bir sorum olucak donanımım oldukça iyi fakat shift f12 basınca yani gerçekçi moda girince acayip kasıyor enb series war bundada bunda kasma olurmu?

    YanıtlaSil
  121. Bilmiyorum sistem özelliklerinize bağlı.

    YanıtlaSil
  122. hata hata hata

    YanıtlaSil
  123. offffffffffff ender city v3 qiriom hata veriryor ne yapcam ben

    YanıtlaSil
  124. Eski yorumları oku senin gibi hata yapanlar olmuş çözümünü yazdım !

    YanıtlaSil
  125. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?????????????????????????????????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  126. yav ender abi merhaba benim sana bikaç sorum olacak arkadaşlarımla tartıştık bu konuyu diyolar ki bu mod hack bilgisayarına zarar verir doğru mu? bir de paylaştığın linklerde virüs olma ihtimali var mı?

    YanıtlaSil
  127. İstersen araştır ama ben garanti veriyorum ki GTA San Andreas Ender City v3 & v2 & v1'de her hangi bir virüs ne linkte ne de oyunda hiç bir şekilde virüs bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil
  128. Ender abi modu kesinlikle ama kesinlikle sorunsuz kurdum.Ama tam yeni oyunu yükleme yeri dolunca atıyor.Neden?

    YanıtlaSil
  129. ender abi ya ben v3 ü ykledim ama 15-20 dakka oynuom sora gta-sa çalışmayı durdurdu diyo. bullethole dosyalarını sildim olmadı ne yapabilirim. modunu oynamayı cok istiyom.

    veri yürütme engellemesinde ayarlar yaptım olmadı. win7 ultimate 32bit sp1 kullanıyorum

    [UnDeaD]

    YanıtlaSil
  130. Adsız
    Önceki yorumları tekrar okursanız sevinirim

    Adsız (2)
    Önceki yorumlarda açıklamıştım okuyun derim fakat birde sistem özelliklerinizi yazar mısınız ?

    YanıtlaSil
  131. (Adsız (2))

    bnm sistemim 2gb ram 1gb ekran kartı nvidia geforce 210 intel core i3 3.07ghz işlemci. win7 sp1 ultimate 32bit

    [UnDeaD]

    YanıtlaSil
  132. Eline SAğlık Kankam :)

    YanıtlaSil
  133. adsız(1) önceki yorumları okudum bulamadım.ama tüm cleo dosyalarını sildim öyle oldu açıldı?

    YanıtlaSil
  134. 100 savesi yokmu?

    YanıtlaSil
  135. RAMAZAN MODİFİYE
    Sağ olasın kanka. :D

    Adsız
    Sanny Builder yükle yine olmazsa tekrar kurmayı dene.

    Adsız (2)
    V2 & V1 savelerini kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  136. ender abi çok saol süpersin bide bişi sorucam bunda titanik varmı??

    YanıtlaSil
  137. Sa Ender Abi Bn Oyunu Rar ' da Dediğin Gibi Yükledim Ve Oyuna Girdim Ondan Sonra Kayıtlı Oyuna Girdim Süre Doldu Ve Ekran Karardı Ondan Sonra Oyun Yanıt Vermiyor Dedi O Dediğin Programıda Yükledim Ama Yine Aynı Yardım Eder Misin Lütfen ?

    YanıtlaSil
  138. kaan
    Yok her halde tam emin değilim biraz oyun içinde araştır. ;)

    Adsız
    Yeni oyun dene olmazsa önceki yorumları oku.

    YanıtlaSil
  139. Ender bey
    Çoğu kişiye yararlı olacak büyük ihtimallede çoğunda bu hata olmuştur.
    San andreas'a girip yeni oyun veya kayıtlı oyuna tıkladıktan sonra tam oyuna girecekken hata alanlar için kendim deneyerek araştırdım ve çözümünü buldum, aynı sorun bende de vardı fakat verdiğiniz linkteki vorbis.dll ve vorbisFile.dll bazılarında sorun yaşayabilir bunu için kendi San andreas'ındaki Orjinal vorbis.dll ve vorbisFile.dll dosyalarını kullansınlar Kesinlikle işe yarıyor.bunu çözümler yerine eklerseniz iyi olur.

    Birde Cleo dosyaları sanırım bende tanımadı hız göstergesi ve ışınlanma,işeme vs gibi özellikleri kullanamıyorum bunu nasıl düzeltebiliriz, gtasanandreas Cleo dosyasını büyük ihtimalle tanımıyor çözüm varsa lütfen yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  140. sabrican
    Teşekkürler cleoları tanımıyor olmasının nedeni belki vorbis.dll ve vorbisFile.dll'yi sildiğinizden olabilir tam bilmiyorum fakat internetten Cleo indiriniz.

    YanıtlaSil
  141. ender abi Tab+Q bastım karakter değişmiyor

    YanıtlaSil
  142. Sabrican Kardes Senden Önce denedım ben bunu ve yaptım Sabrican kardesimizin dediği dogru !

    Ben Arastırdım ve Bende Aynı Sonuca Vardım Cleo Sorunlu. galiba %85 ihtimal.

    YanıtlaSil
  143. Ender Kardeşim Bu Ender City V3 Teki 5 ' e Basınca Neon Tuning Felan Geliyorya O Cleonun Adı Ne Söler Misin Lütfen?

    YanıtlaSil
  144. Ender bu "gta3" ve "cutscene" dosyalarını "gta3(.img)" ve "cutscene(.img)" ye ekliyoruz kısmında gta3 dosyasını eklemiyor hata veriyor Spark[gta3.img] diye hata veriyor bi yardımcı olabilir misin acaba? yazılanları yapıyorum fakat bir tek bunda hata veriyor ve dolayısıyla oyuna girerken gta.exe hatası veriyor.

    YanıtlaSil
  145. hamit gta 3 yarı yarı yükle ender abi bide sorum var med editör açılmıyor açılıyoda altta duruo

    YanıtlaSil
  146. ABi oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  147. sertac
    V3'te bu özellik yok.

    Adsız
    Açılmıyor derken tam olarak sorununu açıklar mısın ?

    Adsız
    Eski yorumlara göz at.

    YanıtlaSil
  148. S.aleyküm Abi Yeni Arabalar Ekleyince Oyuna Hiz Göstergesi ( İbre ) Kayboldu Eski Arabalardada Yok Yeni Yüklediklerimdedi Neden Olabilir ?

    YanıtlaSil
  149. S.a ender abi
    İlk önce "File" ye tıklayıp "Open" ile "player(.img)" yi seçiyoruz.(GTA San Andreas models klasörü içinde.)
    Ve "Actions" a tıklayıp "İmport" a tıklıyoruz."Ender City" Klasöründeki dosyaları "player(.img)" ye
    atıyoruz. Yükleme bittiktensonra tekrar "File" ye tıklayıp "Save" ye tıklıyoruz.

    bunu yazmışında modelsteki player dosyasını buldum actions importa tıkladım yeni bi pencere çıktı orda tıkandım napıcaz bi yardım etsen be abi

    YanıtlaSil
  150. importa tıkladıktan sonra masaüstüne gelip kurulum dosyasının içine girip ordaki player klasörünü atıcaksın tavsiyem rardakileri masaüstüne at ve ayrıca kurulum dosyasındakileri masaüstüne at karışık olduysa kusura bakma anlatacak bir yol bulamadım .s.Bu arada ender fırsat bulamamıştım günlerdir demin kurdum sorunsuz çalışıyor.Harika olmuş ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  151. kardeş bide ender city v3 dosyasınımı atıcaz yoksa içindekilerinimi

    YanıtlaSil
  152. bak ztn ne yapman gerektiği yazıyor beni oku da.önce gta ender city dosyasındakileri gta nın içine atıyosun sonra spark ile de gta3 cutscene ve player a kurulum dosyasının içindekileri ekliyosun ha gta3ü yarı yarı ekle tamamını bir kerede atarsan hata verir önce bi yarısını sonra diğer yarısını at anlatmaya çalıştım inş yapabilirsin ii oyunlar

    YanıtlaSil
  153. bu arada oyunda herhangi bir sorun yokta benim olan evlere gelirken garajlar açılıyor ya yaklaşınca orda atıyor oyundan şimdi oyundan atarsa sil yazdıklarını silip denicem olmazsa yazarım bi çözümü var mı bu arada ender city 100 save lide de oluyor bu.

    YanıtlaSil
  154. ya ben oyuna giriyorum yeni oyun diyorum oyun yuklanıyo bitiyo oyundan atıyo bi yardım lütfen

    YanıtlaSil
  155. ya garaja yaklaşınca atıyo bi çözümü yok mu bunun?

    YanıtlaSil
  156. Adsız
    Modsuz GTA'ya yüklemeliydin

    Adsız (2)
    Birazcık araştırma yap çok basittir !

    Adsız (4)
    "Beni OKU !!!"yu okursan orda yazıyor.

    Adsız eğer garaja gidince atıyor ise savegame'ni değitir veya en sorunsuz yolu YENİ OYUN.

    YanıtlaSil
  157. S.aleyküm Abi Yeni Arabalar Ekleyince Oyuna Hiz Göstergesi ( İbre ) Kayboldu Eski Arabalardada Yok Yeni Yüklediklerimdedi Neden Olabilir ?

    YanıtlaSil
  158. abi oyun sorunsuzca çalışıyor bunu bildirmiştim zaten ben oyunu silip tekrar yükledim titanic mod yüklemek istiyorum indirdim içinden cleo falan çıktı onu napacam söylermisin hep ingilizce anlatılmış sitelerde şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  159. Adsız
    Kurulumda bir sorun yaşamış olmalısınız tekrar deneyerek dikkatli bir şekilde yapar mısınız?
    Kaan
    Teşekkürler fakat şuan Titanik Modunu görmem lazım kurulum için ne yapılacağını söyliye bilmem için size önerim bir Türk sitesinden araştırın oradalarda da var.

    YanıtlaSil
  160. videolu yada resimli anlatım yapsana kuramıyoruz yaa

    YanıtlaSil
  161. okadar uqrastım kuramadım bi yardım et ya

    YanıtlaSil
  162. 2.inci bölümde berbere gidince oyun kapanıo

    YanıtlaSil
  163. herseyi yaptım gene oyundan atıyo ya bi yardım..

    help..!

    YanıtlaSil
  164. ender abi tam yükleniyo sonra program çalışmayı durdurdu diyo :S

    YanıtlaSil
  165. buracktpc & melih
    Eski yorumları okudunuz mu ? Tüm çözümleri orada yazılıdır.

    YanıtlaSil
  166. arkadaşım nasıl kuracam kuramıyorum ???

    YanıtlaSil
  167. şimdi indiriyorum inş. güzeldir hacıı

    YanıtlaSil
  168. İndirdim.Kurulumu daha yapmadım. inşallah çalışır!!KURULUM NASIL?

    YanıtlaSil
  169. Ender
    Modun dosyalarını indirdim.Yazdıklarını yapıyordum ki şu hatalar çıktı : Spark(cutscene.img) ve Spark (gta3.img)Bi el atarsan sevinirim.Bu arada mod resimlere bakılacak olursa harika olmuş helal olsun.:D

    YanıtlaSil
  170. Tam olarak nasıl bir sorun yaşadınız ? Dosyaları atamadınız mı ?

    YanıtlaSil
  171. Ender V2'deki özelliklerin hepsi varmı bu V3'de ?
    Ayrıca süper bir mod ellerine ve emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  172. ender abi oyuna tam giriyorum. yükLeniyor Tam çacakken oyun KapanıyoR Lütfen yaRdım ./

    YanıtlaSil
  173. HUSOCAN
    pc özellikleri mnimum ne olmalı ?

    YanıtlaSil
  174. gta3.img ile cutscene.img yi atarken çıkıyor hatalar

    YanıtlaSil
  175. hepsini aynı anda atmaya çalışıyorum ondan mı?

    YanıtlaSil
  176. Kardes modların süper ama bir sorunum var:
    herseyi dedigin gibi yukledim fakat oyuna girdim her şey iyi güzel de cleo modları yok ama diger ateş felan degismis lutfen yardım çok istiyorum bu modu.

    HEM DUYDUGUMA GÖRE DENİZLİ LİYMİŞSİN BENDE DENİZLİLİYİM :)

    YanıtlaSil
  177. Adsız
    Teşekkürler, v2'den biraz farklı olabilir v1'in çok çok gelişmişi dersek doğru olur.

    Adsız (2)
    Eski yorumları okuyunuz en az 5 kere yazdım.

    NaZGuL07
    Önceki yorumda da belirtmiştim 500 dosya varsa 75'er 75'er at.

    | Cx |
    Hemşerim :) kurulumu tekrar yapabilir misiniz GTA Ender City dosyalarını GTA San Andreas'a atı ver. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) denedim oldu ama bu sefer süre doluyo windows devam ettiremiyor mu öyle bi hata geliyor.
      yardımcı olursan sevinirim.

      Sil
  178. ender abi bunun v4 ünü çıkarcakmısın?

    YanıtlaSil
  179. Ender acil yardım et oyunum bozuldu iletişime geç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım Anıl Aras ben sana yolladım arkadaşlık kabul edersin

      Sil
  180. ender abi nası araba satın alcaz veya kirakıcaz?
    Hee bu arada ender abi oyunu ben yaptım çok güzel olmuş emeğe saygı...

    YanıtlaSil