2 Ocak 2014 Perşembe

GTA IV Kurtlar Vadisi

GTA IV Kurtlar Vadisi ÇIKTI 


Oyun içerisinde olacağımız karakter: Polat ALEMDAR







GTA IV Kurtlar Vadisi Özellikleri::
- Ana karakter Polat ALEMDAR oyun içerisinde yönlendireceğimiz karakter.
- Yan karakterler Süleyman ÇAKIR.
- Kurtlar Vadisi'nde kullanılan silahlar.
- Kurtlar Vadisi'nde kullanılan araçlar + diğer tüm araçlar yeni.
- Kız kulesi, Cami.
- %100 Türkçe (Metinler oyuna uyarlanmıştır, mesela Niko değil Polat.)
- Yeni animasyon ve araba kontrolü.
- Dinamik Kurtlar Vadisi müzikleri.(Oyun içerisinde hep KV müzikleri çalacaktır. Duruma göre yani çatışma anlarında, polis tarafından aranıldığı zaman, ölüm anında, normal durumlarına uygun müzikler çalacaktır.)
- İstediğiniz yere hava saldırısı yapmak.
- Sigara içmek. (x+1 kombinasyonu ile aktif edebilir ve 1 tuşu ile sigara içebilirsiniz.)
- Korumalarınız Siyah Sancak Timi olacak. (F10 tuşu ile $10000 fiyatına istediğiniz silah ile yanınıza alabilirsiniz.)
- Birinci şahıs gözü ile oynayabilirisiniz. [First Person (V tuşu ile geçiş yapabilirsiniz.)]
- Yeni mekanlar.
- Yeni evler.
- Oyun içerisine Türk motiflerine bolca yer verildi, Türkiye havasına büründürülmeye çalışıldı.
- Açılış resimleri, menü Kurtlar Vadisi oldu.
- Gerçekçi efektler.
- Türkçe navigasyon.
- İstediğiniz zaman "Ben tehdit etmem, pişman ederim." diyebilirsiniz. (J tuşu ile.)
- İstediğiniz yere hava saldırısı düzenletebilirsiniz. (Haritada yer seçtikten sonra F1 tuşuna basarak hava saldırısını başlatabilirsiniz.)
...
Gerisini oyunda görün ;).
facebook.com/Ender.Oguz.TR
NOT:: Bu eklenti için oyununuz sürümü v1.0.7.0 olmalı.

29 yorum:

  1. Tahmini ne zaman yayınlanır ?

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir mod olacağından eminim :) bekliyoruz Ender abi.

    YanıtlaSil
  3. Ender abi öncelikle kolay gelsin ne zamandır ne bir haber ne de bi açıklama geldi mod ne durumda en azından bi kaç bilgi versende bizde merakımız geçse abi?...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ender abi öncelikle kolay gelsin ne zamandır ne bir haber ne de bi açıklama geldi mod ne durumda en azından bi kaç bilgi versende bizde merakımız geçse abi.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim mod'un bazı eksiklikleri hala tamamlanmadı bazen hatalarda çıkabiliyor. Sorun olmaması için mecburen çıkışını geciktiriyorum. Tahmini olarak en geç Ocak ayı içerisinde çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  7. Ender bey başarılar dilerim. modun çıkmasını heyecanla bekliyorum.ocak gibi bizimle olacak mı yama harbiden?

    YanıtlaSil
  8. abi en geç ocakta yayınlanacak dedin ama hala mod yok tamam hatalar çıkabilir ama hiç ses seda yo k ??

    YanıtlaSil
  9. abi ocakta dedin marta girdik :D :D mod nerde

    YanıtlaSil
  10. abi ses versene moda ne oldu

    YanıtlaSil
  11. Çıkaracaksan çıkar su modu...Kaç Ay Kaç Yıldır bekliyoruz....Yoksa insanlara ümit verme çıkmıyosa kapat konuyu

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar Ben Öğrendim 26 Haziran 2015 De Çıkcakmış

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar Ben Öğrendim 26 Haziran 2015 De Çıkcakmış

    YanıtlaSil
  14. Kim dedi 26 haziranda çıkmassa bu konuyu ...

    YanıtlaSil
  15. 26 haziranda çıkmassa bu konuyu skrm

    YanıtlaSil
  16. Kardesim ender oguz dedi cikis tarihhi 26 haziran cuma gunu cikacakmiss face sayfasinda yazior birde kanala abone olursaniz icinde gta ivle ilgili supeer modlar kvp pusuyla ilgilide modlarda var

    YanıtlaSil
  17. GTA IV Kurtlar Vadisi
    SİYAH SANCAK TİMİ RESMİİİ
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=465057034

    YanıtlaSil
  18. GTA IV Kurtlar Vadisi
    SİYAH SANCAK TİMİ RESMİİİ
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=465057034

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar Gta Iv Hatası Alanlar Youtube Kanalım Çözümü Var İlk Ben Yaptım Abone Ve Yorum Yapmayı Unutmayınız.!!!!!https://www.youtube.com/watch?v=MiU_0yhOpEM

    YanıtlaSil
  20. Ender bey gta 4 kv modunu kurdum ama oyunda bircok hata var araba kullanirken arabalar takla atiyor vs.vs en onemlisi ise gorevlerde yukleniyor yazisinda en az 5 6 dk bekletiyor oyun bir sureden sonra oynanmaz hale geliyor bu hatalari duzeltirseniz cok guzel olur

    YanıtlaSil
  21. Bu Sorunların Yarısını Cozdum Ve GTA IV Kurtlar Vadisi V2 Yi Cıkarttım Moda Eklemeler Ve Ekran Hatalarını Duzelttım Youtube Linkim. https://www.youtube.com/watch?v=A8u2wwGEJQU

    YanıtlaSil
  22. Bu Sorunların Yarısını Cozdum Ve GTA IV Kurtlar Vadisi V2 Yi Cıkarttım Moda Eklemeler Ve Ekran Hatalarını Duzelttım Youtube Linkim. https://www.youtube.com/watch?v=A8u2wwGEJQU

    YanıtlaSil
  23. Şu modunu yapıyosun 7 tane adam.alabiliyksun 3 ü arabaya biniyor gerisi dışarda armut gibi duruyor modunu güncelle aldığım.adamlar mumpet+ ile arabaya alınsın.güncelle

    YanıtlaSil
  24. Mod güncellenir haber verin

    YanıtlaSil
  25. 3 adam.arabamdaysa mumpet+ tuşu ile başka.bj araca bindi kalan 4 tanesi

    YanıtlaSil
  26. Ya aga ben modu kurdum da benim pc biraz kastı ben modu geri nası kaldırcam

    YanıtlaSil
  27. Ender Oğuz başta seni tebrik ediyorum gta san modunu çok beğenmiştik ama gta4 ün modunu indirdiğime pişmanım vidoya girince polatın yuzu yok sadece dişleri ve saçları videoada burger shotu gösterirken her yer siyah oluyo bmw x5 zaten ayrı bi konu top gibi dönerken hepsi yuvarlanıyo bazen sadece mahalled etaxsi geçiyo başka araba yok bu sadece polis arabasıda oluyo buna acil bi çözüm bul

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil