25 Temmuz 2015 Cumartesi

Mount&Blade Warband Osmanlı Senaryosu V2

Mount&Blade Warband Ottoman Scenario V2.5
Mount&Blade Warband Osmanlı Senaryosu V2

ÇIKTI !!!
http://www.moddb.com/mods/mountblade-warband-ottoman-scenario/downloads

Açıklama:
Osmanlı Senaryosu V2 ile Mount&Blade Warband oyuncularının Osmanlı havasını iliklerine kadar hissetmesi amaçlanmıştır. Fatih Sultan Mehmet'in ordusunda üsküflüler ile omuz omuza kılıç sallayın, Akıncılarla Balkanlara akın, Yeniçerilerle Osmanlı'nın aleyhine çalışanları tepeleyin. Karar sizin.

Devletler:
  • Osmanlı Devleti
  • Akkoyunlu Devleti
  • Karamanoğulları Beyliği
  • Ramazanoğulları Beyliği
  • Memlük Devleti
  • Sırp Krallığı
  • Macar Krallığı
  • Lehistan Devleti
  • Trabzon Rum İmparatorluğu
  • Mora Despotluğu
  • Kıbrıs Krallığı
  • Boğdan Prensliği
Eklenenler:
  • Yeni Görevler(30-35)
  • 2 Farklı Senaryo ve 4 meslek grubu.
  • Derbentçi,Akıncı,Yeniçeri,Denizci Olma.
  • Kendimize ait ev.
  • Göçebe Sistemi(Yapım Aşamasında)
  • Hareketli Gemiler(Yapım Aşamasında)
  • Yeniçeri Ocağı, Akıncı Köyü, Limanlar ve Yeni Sahneler Eklendi.
  • Deniz Savaşları ve Her Devletin Kendine Ait Gemileri
  • Yeni Trooplar
  • Taverna Animasyonu
  • Irk ve Din Sistemi
  • Irkların Kendilerine Ait Özel Bonusları (Türklerin +10 Atlı Okçuluk İle Başlaması Gibi)
  • Köprü Savaşları
  • Yeni Map Iconlar
  • Yeni İtemler
  • Wfas İtemleri
  • Yeni Şehirler
  • Yeni Kaleler
  • Yeni Devletler
  • Köylerin,Lordların İsimleri Düzenlenecek
  • Siyasi Harita
Görüntüler:

Görüntüler yakında yüklenecektir. Şimdilik alttaki linkten inceleyebilirsiniz.
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,316691.0.html

Ekip:
  • Ahmet Aktaş
  • Osman Oğuz Yaman
  • Alper Arslan
  • Ender Oğuz
Teşekkürler:
  • Hypercharge (Kodlama,Öneri ve Manevi Destek)
  • Tüfekçi Başı(Modeller)
  • nemeruis (Ottoman1451 Modeller)
  • Artizan (Ottoman1451 Modeller)
  • frozenpainter(Sahneler ve Mission Template)
  • buz(Kodlama)
  • Caliph(ROK II)
  • SwadianHorror (Müzikler)
  • Milena (Deniz Savaşı)
  • Dan Spivakov - (Wfas Crimean Khanate Items)
  • Klabautermann - (Naval Warfare)
  • ultracemre
  • Duh
  • Caba'drin
  • Taragoth
  • Sunhawken
  • Ûthman  
  • Monnikje
  • Swordyke
  • Waihti 
  • zParsifal 

50 yorum:

  1. hocam modun önceki versiyonuda gereklimi üstüne ekleme tarzı bişey mi bu v2 modu yoksa ayrı bi mod gibi mi

    YanıtlaSil
  2. ALLAH aşkına link

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Oral abi Ahmet Aktaş abi link verin nasıl indircem lnk yok ha

    YanıtlaSil
  4. kedi oynuyor hocam sen ilk modu indirip üstünemi kurcan yoksa direk bunu kurmak yeterlimi

    YanıtlaSil
  5. Nolur link verin ya

    YanıtlaSil
  6. İlk modu indircem sonra v2 yi üzerine kurcam ama ne v1 inmiyor de v2 nin de linki yok

    YanıtlaSil
  7. Ahmet hocam v2 nn linkini versene ya sevap kazanırsın

    YanıtlaSil
  8. Ahmet Hocam orda mısın

    YanıtlaSil
  9. bende bakıyorum saat 14.53 de yayınlayacaktı normalde

    YanıtlaSil
  10. bir işim rast gitse şaşırırdım

    YanıtlaSil
  11. Aktaş efendi diyiyo ki ben link verdim bakıyom bakıyom vermemiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.moddb.com/mods/mountblade-warband-ottoman-scenario/downloads/mountblade-warband-ottoman-scenario-v2

      Sil
  12. akşama doğru gelir heralde

    YanıtlaSil
  13. osmanlı modu v1 in linkide yok

    YanıtlaSil
  14. abi mod falan indiremiyom 5 dakika bekleyin bu ayna dosyası mevcut değilidr diyo lan

    YanıtlaSil
  15. Abi modu kurdum ancak oturan insanlarla konuşunca konuştuğu kişinin yüzü gözükmüyor cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Mount and blade warband version kaç ?

    YanıtlaSil
  17. AMASYA CENEVİZ KOLONİSİNE NASIL GİRİLİYOR? 30 TANE KORSAN AVLADIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amasya değil amasra bende orda oturuyorum o yuzden merak ettım :D

      Sil
  18. kardeş bu 1257 moddaki köydeki kiliseyi müslümanlar için cami yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
  19. flavio nun filosunu bi türlü bulamıyorum denizde yardım edin

    YanıtlaSil
  20. flavio nun filosu denizin en sağında Yunus :) ragusa kalesinden direk sağa doğru ilerle görürsün

    YanıtlaSil
  21. Deli osman ile yakalandık esir düştüm, şimdi benimle gelmiyor..

    YanıtlaSil
  22. Oyunun en başında gemide bayıltılınca esir düşüyorum. Kaç diyince oyun kapanıyor. neden olabilir?

    YanıtlaSil
  23. Ender ağabeyciğim, V2 güzel, fakat V1'in yerini tutamıyor. Çünkü V1'de her açıdan efektler gerçekçileştirilmişti. Fakat V2'de bu özelliği göremiyorum. Ayrıca, neden Tüfekçi'yi kaldırdınız? Bence gayet iyi bir askerdi. Umarım V2.5'de V1 ile V2'yi birleştirebilirsiniz. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. abi bişe söylicem bende v2 ve v2.5 var ama birinde iki diğerinde 1 gemi var 3 gemi yok

    YanıtlaSil
  26. gemi enkazı demek istemiştim

    YanıtlaSil
  27. Unknow efendi V2.5 çıktı mı?

    YanıtlaSil
  28. Pardon Baran idi sanırım. V2.5 çıktı mı? Çıktı ise ben neden blogda göremiyorum?

    YanıtlaSil
  29. versiyon 1.158 veya 1.153 ile uyumlumu

    saygılar

    YanıtlaSil
  30. köy yaşlısı sığır görevi sığırları alıyorum beni takip etmiyor(üzerine tıklayp sığırları uzaklaştır dedim)

    YanıtlaSil
  31. Abi benim devletim varda ben nasıl ticaret anlaşması yapıcam

    YanıtlaSil
  32. Mod güzel ama bazen İstanbul filan gözükmüyor isim var kale yok girebiliyor duvar yok bi de telif Hakkı'nı verirseniz mod üzerinde oynamalar yaparak daha iyi yapabilir miyim ve size verip mod daha güzel olur tabi isterseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. V2.5 sürümünü oynamanızı öneririm, hatalarınız varsa taleworlds forumunda Hata Raporlarına bildirip geri dönüş beklemenizi öneriyorum. Böyle bir izin verilemez şuan v2.5 güncellemesi geldi ilerleyen zamanlarda belki ekibimiz yeni güncellemeler yapar ama asıl projemiz Bannerlord üzerinedir.

      http://www.moddb.com/mods/mountblade-warband-ottoman-scenario/downloads/ottoman-scenario-v250

      Sil
  33. Eren ile Oyuna Geldik YouTube kanalından ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  34. abi cem sultan görevinde gemi yok bulamadım

    YanıtlaSil
  35. abi cem sultan görevinde gemi yok bulamadım

    YanıtlaSil
  36. beyler mod db disinda link verebilen varmi mod db bende calisyorda ?

    YanıtlaSil
  37. Flavio nun filosu yok bulan bi söylesin v2.5' de de yok lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  38. kardeşim rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  39. kardeşim rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  40. abi türkçe yama olmuyor yardım ???????*

    YanıtlaSil