23 Şubat 2016 Salı

Mount&Blade Warband Osmanlı Senaryosu V2.5 ÇIKTI !!!

Mount&Blade Warband Ottoman Scenario V2.5
Osmanlı Senaryosu V2.5 ile Mount&Blade oyuncularının Osmanlı havasını iliklerine kadar hissetmesi amaçlanmıştır. Fatih Sultan Mehmet'in ordusunda üsküflüler ile omuz omuza kılıç sallayın, Akıncılarla Balkanlara akın, Yeniçerilerle Osmanlı'nın aleyhine çalışanları tepeleyin. Karar sizin.

ÇIKTI


Fotoğraflar:















Özellikler:
  • Yeni Görevler(30-35)
  • 2 Farklı Senaryo ve 4 meslek grubu.
  • Yeni meslek grubu: Tımarlı Sipahi
  • Tımar Sistemi
  • Derbentçi,Akıncı,Yeniçeri,Denizci Olma.
  • Kendimize ait ev ve Çadır.
  • Göçebe Sistemi
  • Hareketli Gemiler
  • Yeniçeri Ocağı, Akıncı Köyü, Limanlar ve Yeni Sahneler Eklendi.
  • Deniz Savaşları ve Her Devletin Kendine Ait Gemileri
  • Modda bulunmaya tarihi birimler oyuna eklendi.
  • Birimler tarihe uygun bir şekilde düzenlendi.
  • Tımarlı Sipahilere büyük özen gösterildi. Tarihte Osmanlı ordusunun bel kemiği olan Tımarlı Sipahiler artık OSV2'de de Osmanlı'nın vazgeçilmez birimi oldu.
  • İstanbul ve Kudüs şehirlerinin sahneleri düzenlendi.
  • Eski haritadan 5 kat büyük yeni mega harita eklendi.
  • Akkoyunlu Devleti'nin ordusu Türkmenlerden oluşuyor artık.
  • Memlük Devleti'ne Kıpçak askerleri eklendi.
  • Avcılık
  • Yeni Trooplar
  • Taverna Animasyonu
  • Irk ve Din Sistemi
  • Irkların Kendilerine Ait Özel Getiriler
  • Ok ustası ve kunduracı eklendi.
  • Bütün krallıkların troopları değiştirildi.
  • Haydutlar düzenlendi.
  • Yeni eşyalar eklendi.
  • Yeni harita ikonları eklendi.
  • Yeni Map Iconlar
  • Yeni İtemler
  • Wfas İtemleri
  • Yeni Şehirler
  • Yeni Kaleler
  • Yeni Devletler
  • Köylerin,Lordların İsimleri Düzenlenecek
  • Siyasi Harita

Ekip

Deli Kurt (Ahmet Aktaş)

Radamon (Osman Oğuz Yaman)

Arno Dorian (Alper Arslan)
Ender Oguz (Ender Oğuz)
CavalryMan (Bedirhan Seçgin)
frozenpainter (Bayram Zengin)

Diğer Adreslerimiz

Bize Katkıda Bulunanlar
Hypercharge (Yardım,Öneri ve Manevi Destek)
Tüfekçi Başı(Battal Gazi Modeller)
nemeruis (Ottoman1451 Modeller)
Artizan (Ottoman1451 Modeller)
frozenpainter(Sahneler ve Mission Template Yardım)
buz(Yardım ve Modunda kullandığı birkaç sahne)
Caliph(ROK II)
SwadianHorror (Müzikler)
Milena (Deniz Savaşı)
Dan Spivakov and Wfas developers - (Wfas Crimean Khanate Items)
Klabautermann - (Naval Warfare)
Zazsx
ultracemre
Duh
Caba'drin
Taragoth
Sunhawken
Ûthman  
Monnikje
Swordyke
Waihti 
zParsifal 
VErenV

39 yorum:

  1. çok fazla oyundan atıyor evet güzel bir yama uğraşılmış baya ama stabil değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde bu adrese bildirirseniz sorununuzun çözümü için yardım edilecektir.
      https://forums.taleworlds.com/index.php?topic=346623.0

      Sil
    2. Normal Native senaryosunda oyun en yüksek özelliklerde oynayabiliyorum oyundan atmıyor ama ottoman da özelliği düşürdüm bazen hiç açılmadan kapanıyor ya da karakteri yaptıktan sonra flavio esir aldıktan sonra kaçarken oyundan atıyor.

      Sil
  2. her pc ye uygunmu yani kötü pc de kasarmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mount Blade Warband'ı sisteminiz kaldırıyorsa, kasmadan oynuyorsanız, bu eklentiyi de öyle sorunsuz oynarsınız.

      Sil
    2. bende mount and blade kasmıyor ama otoman felaket kasıyor

      Sil
  3. Eline ve emeğine sağlık müthiş görüyünor.

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim öncelikle ellerine sağlık harika bir çalışma olmuş bugün yükledim ve denedim bir kaç pürüz var bildirmek istediğim:
    Bunlardan ilki Türkmen obalarına giriş yapamıyorum oyundan atıyor.Bu benim pcyle mi alakalı yoksa girebilen varmı ?
    2.olarakta grup morali ilk çıkardığın Senaryoda ortalamanın altına inmiyordu. Burda askerlerle sıkıntı yaşıyorum onunla ilgili bir çözümün varmı ? Teşekkür ederim tekrardan emeklerinize sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
  5. osmnalı mod hangi versiyonda çalışıyor 1.153 mü 1.158mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aga Her Sürümde Çalışıyor Ben 1.153 ve 1.168 Denedim Sıkıntı Yok :))

      Sil
  6. öncelikle emeğinize sağlık oyunda harita esnasında oyundan atıyor acaba bir çözüm öneriniz var mı ? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. oyunu oynarken itemler sim siyah oluyor dostum sürümü hangi sürüm acaba ben 1.168 de oynuyordum..

    YanıtlaSil
  8. abi ne zaman v4 gelcek bide günümüzdeki iran olcakmı meke medine olcakmı bide azerilerin atası karakoyunlu olcakmı

    YanıtlaSil
  9. ya hata alıyorum kergit vb vb illa oyunun orjinal olmasımı lazım

    YanıtlaSil
  10. normal mb blade te oynuyorum ama osmanlı modunda bazı yerlerde oyundan atıyor lütfen söylermisin admin

    YanıtlaSil
  11. normal mb blade te oynuyorum ama osmanlı modunda bazı yerlerde oyundan atıyor lütfen söylermisin admin

    YanıtlaSil
  12. Abi V3 ne zaman çıkıcak

    YanıtlaSil
  13. Tımarlı sipahi oldum tımarım var bu tımarla ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl oldun

      Sil
    2. En az 12. Seviye ye gelince herhangi bir Osmanlı lordunun yanına gidin ve konuşun. Orada Benim İçin Özel Bir Göreviniz Varmı yazısı olacak ona tıkla ve sana bir Balıkesir timarini ve tımarlı sipahi ekipmanları veriyor.

      Sil
    3. Balıkesir Timarini vermiştir büyük ihtimal. Balıkesir e git orda Yetişmiş Cebelileri Topla var o Cebelileri alabiliyon onlar da terfi olunca Tımarlı Sipahi oluyor ve bir tımarlı sipahi ordu kurabiliyorsun

      Sil
  14. abi flavionun filosu hiçbiryerde yok ya

    YanıtlaSil
  15. GENÇLEEEEEEEERRRR Bİ EL ATIN LOOOOOOOOVVVVV
    OSMANLI SENARYOSUNU İNDİRDİM FAKAT KAPLAMALARDA KALIYOR HİÇ KIPIRDAMIYOR BEKLİYORUM BEKLİYORUM KIPIRDAMIYOR Bİ ŞEY YAZIN BE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bende oluyor

      Sil
    2. Aga Bende De Oldu Ayarları Düşürmeyi Dene Fakat Benim Pc Kötü Olmasına Rağmen En Üst Grafikte Oyun Açılırken Senaryasu Açılırken 30 Saniye Felan Bekletiyor Sadece Kasmaması Lazım (:

      Sil
  16. ya güvenli internet uyarısı çıkıyor siteye giremiyorum Dosya.co felan yükeleyemezmisiniz nolur

    YanıtlaSil
  17. Selamün Aleyküm her liderlik puanında asker ordu kapasitesini çok az arttırıyor liderlik puanım 4 ordu kapasitem 64

    YanıtlaSil
  18. savaşa girdiğimde kaplamalar sıkıntı çıkarıyo mesela kale kuşatmasında köy savunmasında kaplamalar sıkıntı cıkarıyo bi çözümü varsa bildirirmisniz

    YanıtlaSil
  19. ellerinize sağlıkta v2.5 te sürekli oyundan atıyor gördüğüm kadarıyla çoğumuzun ortak sorunu bu çözüm üretirseniz bizimle paylaşın

    YanıtlaSil
  20. Oyundan atma sorunu yaşayan arkadaşlar sorun sanıyorum ki PC donanımımızdan kaynaklanıyor.Bu sorunu 3 adımla büyük ölçüde azaltabiliriz.(Arada bir yine de oyundan atabiliyor o sizin dikkatinize bağlı)
    1.)Oyunun launcherındaki grafik ayarlarını düşürün.
    2.)Oyunun içindeki grafik ayarlarını düşürün.
    3.)Bir şehirde arka arkaya mekanlara girip çıkmaya çalışmayın.(Mesela; Han'a girip şehir ana ekranına geri döndüğünüzde hemen 'Şehir Meydanına','Kaleye' falan girmeyin biraz bekleyin veya haritada 3-4 saniye dolaşıp şehre geri dönün.)

    NOT: Launcherdaki ve oyun içindeki grafik ayarlarını düşürürken en düşüğe getirmeniz bazen işe yaramıyor bu yüzden bir kaç saat uğraşarak stabil bir değer buldum ve dediğim gibi büyük ölçüde işe yarıyor.Değerler şöyle ;

    DirectX - DirectX7 olmalı
    Pixel Shaderları Aç - Evet (Kutuda tik olması gerek)
    Doku Detayı - 10
    Saniyede maksimum kare sayısı - 35

    NOT2:Bu ayarlar doku ve kaplamaları büyük ölçüde kalitesizleştirdiği için gemi savaşlarında denizin yeşil renkte olması,zırhların garip görünmesi,insanların garip görünmesi gibi durumlarla karşılaşabilinmekte ama oyunun iskeletini değiştirip oyundan soğutabilecek bir şey olmaz.(en azından benim için :D)
    İyi oyunlar diliyorum cengaverler :) Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  21. 2.5 bu sürümde yeni hikaye var mı ?

    YanıtlaSil
  22. Şu akıncı senaryosunda asker toplama kampı nerede bir türlü bulamadım 1 gündür uğraşıyorum saray bosna etrafında diyor fakat orada yok tüm etrafını aradım lütfen resimle nerede olduğunu gösterir misin

    YanıtlaSil
  23. MOD ÇOK KÖTÜ OYUNDAN 2 DE BİR ATIP DURUYOR YIL 2018 HALA ATIYOR HALA ATIYOR ŞUNU BİR DÜZENLEYİN DE ÖYLE ATIN YANİ YA DÜZGÜN YAPIN YADA HİÇ YAPMAYIN ABTURK.BLOGSPOT.COM BAŞARILAR DİLER

    YanıtlaSil
  24. Reis v3 gelmicek mi artık ?

    YanıtlaSil
  25. V3 Çıkarın artık.başka adam akıllı mod çıkarabilen yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. forumda açıkladılar Bannerlord'dan dolayı V3 çıkmayacak

      Sil
  26. oyundan atma kasma pc ile alakalı donanımı düşük olanlar hangi modu yüklerlerse yüklesinler sıkıntı yaşarlar

    YanıtlaSil
  27. Beni oyundan atıyor bu mod da ama diğer modlarda atmıyor ?

    YanıtlaSil