27 Temmuz 2011 Çarşamba

GTA San Andreas Ender City




























GTA San Andreas Ender City Özellikleri::
-Oyundaki skinlerin çoğunlukla GTA IV karekterleri oldu.
-GTA IV karekterlerinden başka Türk polisi eklendi.
-Arabaların hepsi değişti.
-Motorların hepsi değişti.
-Gemiler değişti (Titanik,Vapur ve Vice City deki bir gemi eklendi.)
-Uçaklar değişti.
-Tren değişti.
-Yeni traktör ve döverbiçer eklendi.
-Yollar GTA IV yolları oldu.
-GTA IV gerçekcilikleri eklendi. [Birisine çarpınca GTA IV deki gibi yere düşüyor vurunca, bir yerden atlayınca,araba kaza yaptığımızda fırlaması "Y" tusuna basınca polislere teslim olma, çok drift çekince tekerleğin patlaması + GTA IV deki gibi tekerleğin yanması...vb]
-GTA IV efektleri.
-Gökyüzü ve hava durumu daha gerçekci oldu.
-Haritaya bir çok yenilikler eklendi. ["Grove Street Ender MOD" da dahil,dj lik alanı,terminal,drift alanı,yeni ev,kafe..]
-Araba satın alma.
-Araba kiralama.
-Hız göstergesi. (İbre.)
-Carl (CJ) karekterimizin dj lik yapması.
-Değişik yerlerde arabaların olması.
-Oyuna bazı kolaylıklarda eklenmiştir. ["TAB" Tuşuna bastığımızda can,zırh tazelenir araba tamir olur saygınlıkta kazanırsınız.]
-Oyun tamamen Türkçe.
-Mekanlar TÜRKÇE oldu. (Türkiye gibi [Berber,lokantalar,galeriler,oto kiralama,araba kiralama ...vb]
-Sigara içme, işeme , içki içme , dans etme komutlarıda eklenmiştir.
-KGS eklendi.
-Reklam tabelaları değişti.
-Radar GTA IV radarı oldu.
-Mezarlıkta cenaze kaldırılır ..vb gerçekcilikler eklendi.
-Telefon Samsung C3053 Bliss oldu.(CJ'in telefonu ve GTA IV Hud'daki.)
-"TAB + Q (veya E)" tuşu ile skinlerimizi seçebilirsiniz.(Tommy , Niko , Luis vb.)
-Araç da iken 5 tuşuna basarsanız aracınızı modifiye edebilir neon ekliyebilir ve bir sürü özelliğini kullanabilirsiniz.
-Oyunda iken "TAB" tuşuna basarsanız canınız ve zırh'ınız tazelenir aracınız tamir olur.
-"8" , "9" , "0" tuşları ile sigara içebilir , içki içebilir , işiyebilirsiniz.
-Yaya iken "2" tuşuna bastığımızda istedigimiz arabayı yön tuşları ile seçebiliriz.
-Araç da iken "L" tuşuna basınca farları açıp yada kapıyabilirsiniz.
-Haritadan bir yer seçtikten sonra yaya iken "Y" ve "X" e  bastığınızda ışınlanırsınız.

...
Devamı da oyunda. :)

GTA San Andreas Ender City Patch ÖZELLİKLERİ::
-GTA San Andreas Ender City Patch oyundaki hatayı giderdi ve oyun da hiç bir hata kalmamıştır.
-Cj'in DJ'lik yapma özelliği ve kabini eklendi.


Ender City'i TEK LİNK indireceksiniz KURULUMU İÇİNDE vardır.


Ender City::
https://hotfile.com/dl/173934419/d2fc469/GTA_San_Andreas_Ender_City.rar.html

Ender City Patch::
http://www.4shared.com/rar/xyB0Yz5gba/GTA_San_Andreas_Ender_City_Pat.html
Patch için "matrax1999"a teşekkürler.


Ender City %100 Savegame::
http://www.4shared.com/rar/TGAeKzDdba/GTA_San_Andreas_Ender_City_100.html



Ender City Uyumlu Tüm Görevler::
Rar Şifresi:enderoguz.blogspot.com

Ender City
Ender Bulunan mod


Hata Çözüm:










GTA San Andreas Ender City V1 de modu yayımladıktan sonra fark ettiğim oyun içinde örneğin bir arabayla normal bir şekilde giderken durduk yere atması bu sorunun çözümü:
GTA San Andreas\Cleo            içindeki "skin.cs" , "skin.img" , "CJDJSCT1.cs" , "CJDJSCT2.cs" yi siliyoruz.
GTA San Andreas\Cleo\sound  içindeki "DJ.mp3" ü siliyoruz.
GTA San Andreas\data\maps\LA   içindeki "LAe2.ide","LAe2.IPL"yi orjinali ile değiştiriyoruz.
GTA San Andreas\data            içindeki gta.dat'ı açıyoruz içindeki satırlarda yazan "IMG CLEO\SKIN.IMG"
yazısını komple siliyoruz.

Ve kesinlikle yapmanız gereken şey;
İMG Tools ile Rebuild yapmalısınız !

Ve sorunumuz olmadan oynuyoruz, herhangi bir soruna rastlarsanız yorum olarak yazınız çözümünü bildireceğim.

159 yorum:

  1. nasıl yapılır ya ben yapamadım ve denedim oldu ama tam açılırken oyundan atıyor neden

    YanıtlaSil
  2. İlk önce GTA San Andreas'ınızda hiç mod olmamasılazım ardından indirdiğiniz dosyanın içinde "Beni OKU !!!"yu adım adım okuyarak kurunuz.Ardından yine oyun açılmıyorsa "Sanny Builder" yükleyiniz. Oyuna girebilirsiniz için normal GTA San Andreas'ınızda kullandıgınız savegame'den açmayın ya bizim verdiğimiz %100 savegame'den yada önceki GTA San Andreas'ınızda görev yapıyorsaydınız "Ender City Uyumlu Tüm Görevler" den kaldıgınız görevi seçebilirsiniz yada yeni oyundan açınız.

    YanıtlaSil
  3. tmm ender abi sanny builderi indirdim nası kullancam

    YanıtlaSil
  4. Buyur burda videolu anlatımı var.
    http://img827.imageshack.us/i/r1u.mp4

    YanıtlaSil
  5. ender abi hani o gta 3 varda gta sanandreasın içinde modelsin içinde olnı açtım sonra gta (3) gta (2 ) ve gta 3 var hepsini mi atacam models içindeki gta 3 e

    YanıtlaSil
  6. "Beni OKU !!!"yu oku okuyarak yap tekrar.Spark ile open'den (Beni OKU !!!)da anlattığım gibi aç sonra gta3 ü yükle kaydet sonra tekrar gta (2) yi yükle kaydet sonra tekrar gta (3) ü yükle.

    YanıtlaSil
  7. ENDER SANNY BUNY OLMUYOR ANLAMADIM VIDEO NERDE

    YanıtlaSil
  8. Lütfen yazı karakterlerini yazarken hepsini büyük değil Türkçe'ye uyumlu olarak yazınız.

    Sanny Builder'i bu siteden indirin

    http://cleo.sannybuilder.com/


    Ve kurulum için açın ileri tuşuna basın kendisi zaten otomatik olarak kuracaktır.

    YanıtlaSil
  9. ""GTA San Andreas Ender City" Klasöründeki "player" i açıp "player.img" ye atıyoruz "" burayı bulamıyorum yardım edermisiniz :|

    YanıtlaSil
  10. "GTA San Andreas Ender City" Klasöründeki "player" i açıp "player.img" ye atıyoruz | gta san andres ender city klasöründeki playeri açıp player.img bulamıyorum yardım ? =(

    YanıtlaSil
  11. "GTA San Andreas\models" klasörü içinde "player" diye bir dosya vardır bu dosyayı "spark" adlı program ile yani "GTA San Andreas Ender City" rarının içinde "Kurulum\Spark" sonrada spark.exe yi çalıştırıyoruz "Beni OKU !!!"da yazdığı gibi

    (İlk önce "File" ye tıklayıp "Open" ile "player.img" yi seçiyoruz.(GTA San Andreas models klasörü içinde.)
    Ve "Actions" a tıklayıp "İmport" a tıklıyoruz."GTA San Andreas Ender City" Klasöründeki "player" i açıp "player.img" ye
    atıyoruz.Yükleme bittiktensonra tekrar "File" ye tıklayıp "Save" ye tıklıyoruz.)

    YanıtlaSil
  12. kardeş eline sağlık mod süper ama tutuklanıyon donuyo garaja gidion donuyo bardan çıkıon donuyo bütün şeylerinide kurdum nasıl olcak bi cevap yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Cleoların çakıştığı için böyle bir şey oluyor cleoları silmelisin.

    YanıtlaSil
  14. kusura bakma ama ben cleo nasıl silcem nerede söylermisin detayl bir şekilde

    YanıtlaSil
  15. kardeş cleo dosyasını sildim ama geri dönüşüm kutusundada yine oluyo ve arabaya binince 5 e basınca modifiye olmuyo

    YanıtlaSil
  16. kardeş bak cleo oyundaki dosyayımı yoksa içinden bişeylermi silcez ve oyundaki cleo mu

    YanıtlaSil
  17. kardeşim lütfen hızlı cevap yaz cleo içinde birsürü dosya var hangisi lütfen hızlı ol

    YanıtlaSil
  18. Cleolar çakıştığı için kontrol etmek lazım zamanın var ise tek tek kontrol edip sorunu bulabilirsin ama zamanın yok ise tüm cleo dosyasını sil ve oyunu oyna ama bazı özellikler olmayacak örneğin arabaya binince 5'e basınca modifiye olmayacak "TAB"a basınca can ve araban yenilenmeyecek vs. ama dediğin hatayı almayacaksın bu dediğim özellikleri istiyorsan zamanın da olursa tek tek inceleyebilirsin.Yada Ender City V2'yi oynayabilirsin hiç bir şekilde hata yoktur.

    (Lütfen flood yapma.)

    YanıtlaSil
  19. ender city v2 nin linkini verebilirmisin

    YanıtlaSil
  20. GTA San Andreas Ender City v2:
    http://enderoguz.blogspot.com/2011/09/gta-san-andreas-ender-city-v2.html

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşım ne dediysen güzelce kurulumu yaptım herşey tıkırında sonra bu Sanny Builder denen programı yükledim fakat yinede oyun'a tam girerken menü falan geliyo oyuna tam girerken hop hata veriyo oyundan atıyo bu sannt builder programının bi kullanış şeklimi var acaba ne yapmalıyım Win 7 kullanıyorum ...

    YanıtlaSil
  22. İlk başta oyunu modsuz GTA San Andreas'ın üzerine doğru bir şekilde kurduğundan emin ol ardından Sanny Builder'i sadece kur ardından oyunu açmaya çalış hala açılmıyor ise yönetici olarak çalıştırmayı dene yada oyunun uyumluluğunu değiştirmeyi dene büyük bir ihtimal ile çalışacaktır.

    YanıtlaSil
  23. Bi deneyim bakalım ...Olursa haber veririm .

    YanıtlaSil
  24. Yok kardeşim yine işe yaramadı oyunu sıfırdan kurdum Ender City kurulumunu düzgüncene uyguladım sonra Sanny Builder'ıda kurdum olmadı dediğin gibi yönetici denedim uyumluluk modlarında denedim bi kaçtane yine işe yaramadı acaba başka çözümü varmı yoksa silip baştan yükleyip tekrar deneyim ...

    YanıtlaSil
  25. Başka çözüm yolu aklıma gelmiyor tekrar kurmayı dene tekrar olmaz ise crack yenile gfxhack ve d3d9 diye bir dosya var ise sil.Başka şeyler dene çok aklıma gelmiyor.

    YanıtlaSil
  26. inş çalışır

    YanıtlaSil
  27. Çalışacaktır, eğer bir sorun olursa istediğin zaman sora bilirsin iyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  28. sa abi dosyayı indirdim fakat arşivden çıkarırken streak.dff dosyasında yanlış parola dio

    YanıtlaSil
  29. Yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  30. Her dosyanın parolası "enderoguz.blogspot.com".

    YanıtlaSil
  31. yaw ender oyunun girmeme sebebi data klasörünün içindeki dosyalar dosyalarda sorun var yenilersen ne mutlu sana sanny builder yapdım çalışmadı

    YanıtlaSil
  32. Kurulumda hata yapmışsındır eğer senin dediğin gibi ise data klasörünün orjinalini kullan.

    YanıtlaSil
  33. ya arkadaşım gta san enver city dosyasının içinde player yada player.img diye bir şey yok :(

    YanıtlaSil
  34. Gta Ender Citynin içinde yok player.img dosyası rarlayıp upload eder misin bizde oynayabiliyelim ?

    YanıtlaSil
  35. Lütfen tüm Winrarları bir yere çıkartın içinde vardır.

    YanıtlaSil
  36. Lütfen videolu anlatım yaparmısın

    YanıtlaSil
  37. Ne yazık ki fazla zamanım yok tekrar "Beni OKU !!!" ile kurmaya çalışın yada anlayamadığınız yerde internette takıldığınız yeri araştırmaya çalışın.

    YanıtlaSil
  38. Ender Abi spark.exe LÜTFEN BİR YARDIM EDRMİSİN !!!!!

    Şimdiden Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  39. Tam olarak yaşadığın sorun nedir ?

    YanıtlaSil
  40. bnde oyuna giriom o anda gta sa.exe hatası werio

    YanıtlaSil
  41. ender oyun kurumulumunu videolu anlatsan ben yapamıyorum beni okuyu anlamadım lütfen yardım et adam gibi istiyorum beni okuyu oku demede videolu anlatım yap yada resimli anlatım lütfen lütfen dün indirdim ama hiç bir şey anlamadım beni okudan :( yardım edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  42. Açılır açılmaz exe hatası veriyorsa Sanny Builder kur lütfen "Beni OKU !!!"yu tam okuyun.
    Tekrar kurmayı dene hiç anlamadıysan internetten araştır ne yazık ki zamanım yok anlatım yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  43. Ender Kardes Bi Videolu Anlatım Yapsaydın Keske.. ?

    YanıtlaSil
  44. Ne yazık ki zamanım yok kurulum için takıldığınız yerleri internetten araştırabilirsiniz eğer sorun yaşadıysanız önceki yorumları okuyunuz. :)

    YanıtlaSil
  45. ya iyi güzel bişey yapmışsın ama kimseye adam gibi yardımcı olmuyosun bi videolu anlatım yap herkes kolayca kurabilsin

    YanıtlaSil
  46. Oyunu kurarken DİKKATLİ bir şekilde "BENİ OKU !!!"yu okuyarak kur sonra eğer hatan var ise yorumları DİKKATLİ bir şekilde oku çözümü var !

    YanıtlaSil
  47. Ender abi ben oyuna giriourum sonra resimli bi yer var yüklenio sonra oyuna girio sonrada oyundan atıo ne yapıcam ben ya yardım et

    YanıtlaSil
  48. TIKLA:
    http://enderoguz.blogspot.com/2012/01/gta-san-andreas-ender-city-v1-hata.html

    YanıtlaSil
  49. Agalar Yaaardım edin Gta sa.exe çalısmayı durdurdi dieo nabacam ben yaaa HELP.ME

    YanıtlaSil
  50. Oyunu Actığım Anda Kapanıyor Ne Yapacağım

    YanıtlaSil
  51. ender abi lütlen bana yardım et ben bu linkten indiremiyorum tam %98 e kadar iniyo hemen iptal oluyo kendilinde bana bunun gerçek linki versen

    YanıtlaSil
  52. Ender City v2 part1::
    http://hotfile.com/dl/129561805/86f5e45/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2_part1.rar.html

    Ender City v2 part2::
    http://hotfile.com/dl/129622863/ee3ea0e/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2_part2.rar.html

    Ender City v2 part3::
    http://hotfile.com/dl/129643225/f47355a/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2_part3.rar.html

    Ender City %100 Savegame::
    http://hotfile.com/dl/129683984/c6e3fc3/GTA_San_Andreas_Ender_City_v2_100_Savegame.rar.html

    YanıtlaSil
  53. Adsız (1) & YardımEtAdminYapıcamBuOyunu
    Sanny Builder yükle.

    Adsız (2)
    Farklı link yok hepsi Hotfile.

    YanıtlaSil
  54. kardeş kurulumun video sunu atarımısın Allah aşkına uğraşıyorum yapamıyorum..

    YanıtlaSil
  55. "Beni OKU !!!"yu dikkatli bir şekilde okuyarak kurabilirsiniz aslında ama yine yapamıyor iseniz internetten biraz araştırın derim.

    YanıtlaSil
  56. kardeş araştırdım yok hiç bulamadım Allah aşkına video lu kurulum yaparmısın

    YanıtlaSil
  57. Ne yazık ki zamanım yok biraz araştırın yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  58. PLAYER DİE BİŞE YOK 2 SAATTİR BAKIORM KAFA KALMADI . '''GTA San Andreas Ender City" Klasöründeki "player" i açıp "player.img" ye
    atıyoruz.''' Off

    YanıtlaSil
  59. Admin acil soru sorcam bende spark açılmıyor! hata veriyor uygulama düzgün olarak başlayamadı (0,x00001352). Sonlandırmak için TAMAM düğmesine tıklatın diye hata veriyor acil yardım1!!!

    YanıtlaSil
  60. Adsız (1)
    Kurulum dosyası içine bak.

    Adsız (2)
    Dosyaları masaüstüne çıkarıp bak olmazsa internetten indir.

    YanıtlaSil
  61. kardeş oyun açılıyo başlatıyorum doluyo sonra atıyo oyundan

    YanıtlaSil
  62. Ender abi oyunu kurdum sunny builder i de indirdim ama tam oyun başlıyor gta exe yanıt vermiyor diyor ne yapabilirim yardım edermisin??

    YanıtlaSil
  63. Adsız (1)
    En iyisi Ender City v2 indir.
    Adsız (2)
    Kurulumda hata yapmış olmalısın.

    YanıtlaSil
  64. yorumlarla başın dertte demi :D

    YanıtlaSil
  65. Sayın Ender Oğuz iyi günler.
    Ben şu Tab tuşuna basınca can zırh dolması ve ayrıca parayı istemiyorum.Nasıl halledeceğimi söylerseniz çok makbule geçer.
    Ayrıca mod tek kelime ile süper.

    YanıtlaSil
  66. Teşekkürler kaldırmak için CLEO klasörü içindeki "fullstats(.cs)" ve "carrepair(.cs)"yi siliniz.

    YanıtlaSil
  67. ender abi GTA San Andreas Ender City" Klasöründeki "player" i açıp "player.img" ye atıyoruz demişsin ama GTA San Andreas Ender City klasöründe player diye bi klasör yok kurulumda var kurulumdaki playere atmaya çalışıncada the file ''player.img exceeds the maximum limit of 25mb and will not be imported diye bir hata alıyorum ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  68. 300 tane dosya varsa 50'şer 50'şer at.

    YanıtlaSil
  69. abi benzin alabiliyozmu

    YanıtlaSil
  70. tmm attım dosyaları açtım oyunu yeni oyuna bastım yanda yüklendi sonra tam açılcak gta sa.exe çalışmayı durdurdu diyor ne yapıcam eskiden bana olmuştu american.gxt dosyasını silip netten yenisini indirip atmıştım yeniden öyle yapsam olur mu

    YanıtlaSil
  71. Olabilir bir deneyin birde Sanny Builder kurun.

    YanıtlaSil
  72. denedim rundan gta yı seçip çalıştırdım yine aynı hata

    YanıtlaSil
  73. sanny builder nasıl kullanılıyo bu progranı kullanarak nasıl gta yı açabilirim

    YanıtlaSil
  74. abi ben bi ara indirdim hız gostergesinin ustunde arabaya binince benzin alma terini haritada goruyordum

    YanıtlaSil
  75. Oyun açılmıyorsa kurulumda hata yapmışsındır.

    YanıtlaSil
  76. abi garajlara girince atıo

    YanıtlaSil
  77. Adsız
    Yeni oyundan oyna yada farklı kayıtlı oyun kullan.
    Atmasının nedeni şudur;
    Modsuz GTA San Andreas'da modifiyelenen arabalar garaja park edilince Ender City'de açtığımızda hata veriyor fakat Ender City'deki aracınızı kaydederseniz böyle bir sorun olmaz size önerim Yeni Oyun oynayın hem hatasız hem eğlenceli olur.

    YanıtlaSil
  78. ender abi eline sağlık süper bi oyun ve yüklenirken oyundan atıo dienler beni dinleyin ender city part 1 deki herşeyi gta san andreas ın olduğu yere sürüklerseniz sorun kalmaz iyi oyunlar deneyin.

    YanıtlaSil
  79. ender abi yine bi üstekki ben bişey dicem gta 4 e mod yapsana süper olur ve fikrim şu gta 4 ender city mesela şöyle yap oyunda yine 2 ye basınca araba indirsin,tofaş taksi,telefon yaması süper olur yapacağına eminim.

    YanıtlaSil
  80. ender abi yine üstteki ben de bişey soracam kale ye gidiyorum hata raporu veriyor,dj lik yerine gidiyorum hata raporu veriyor niye?

    YanıtlaSil
  81. Adsız
    Teşekkürler güzel fikir ama artık GTA mod yapımını bıraktım

    Adsız (2)
    Hmm cleolar çakışıyor bu yüzden atıyor. Sana önerim ise v3 oyna 0 hata.

    YanıtlaSil
  82. ender abi ben alpcan sana bişey soracam 3 ün linkini atsana

    YanıtlaSil
  83. ve ender abi süper fikirlerim var yine mod yapını başlarsan süper modlarım var

    YanıtlaSil
  84. Ender City v3 anasayfada vardır. Bu arada teşekkürler fakat mod yapımını bıraktım.

    YanıtlaSil
  85. ender abi bn yeni oyuna başladım oyun yüklenirken şöle bir hata veriyor gta_sa exe çalşmayı durdurdu kapatılması gerekiliyor dio ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  86. Eski yorumları biraz okursan çözümünü yazdım.

    YanıtlaSil
  87. Ender abi çok güzele benziyor. Ama nasıl kurcaz beni oku ya girdim ama bişi anlamadım. :DD

    YanıtlaSil
  88. Utku o zaman biraz araştırma yap.

    YanıtlaSil
  89. Kırık link indirilmiyor

    YanıtlaSil
  90. Adsız
    Müsait bir zamanda uploadlaya bilirim fakat size önerim
    GTA San Andreas Ender City v3 indirin .

    YanıtlaSil
  91. ya kardeş oyunu kurdum kurdugumda oyunu tam yeni oyun derken hata veriyor ne yapmam gerek acil söylesen kardeşşşş

    YanıtlaSil
  92. abi acil yardım et gta_img yi yapamadım.Hemde GTA San Andreas'a girmiyor.

    YanıtlaSil
  93. Eski yorumları okumayı denedin mi ?

    YanıtlaSil
  94. s.a bn gta3.img dosyasına inport ederken spark dosyası yanıt vermiyor diyor sonra hata verior

    YanıtlaSil
  95. GTA San Andreas Ender City adresindeki oyunun linki kırılmış.

    YanıtlaSil
  96. muhammet
    Ne yazık ki linkler kırık ilerleyen zamanlarda belki yenilerim isterseniz internetten araştırınız başka bir oynayıcı farklı bir siteye upload etmiş.

    YanıtlaSil
  97. kaç kere aradım başka sitelerde ama bulamadım 1 hafta sonra bende vazgeçtim aramaktan

    YanıtlaSil
  98. Size önerim v3 oynayın. v1'in çoğu özelliği ve gelişmişini v3 de bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  99. v3 te oyun atıyor v2 de oyun açılmıyor o yuzden v1 arıyorum

    YanıtlaSil
  100. büyük ihtimalle bu https://rapidshare.com/#!download|528p10|1505227567|GTA_San_Andreas_Ender_City.rar|314924|R~FF9C614E0CBFE6F67F8C05C16280B08E|0|0
    gta ender city bu

    YanıtlaSil
  101. minante
    Yakın zamanda upload etmeyeceğim ama oynamak istiyorsanız muhammet arkadaşımız başkasının uploadladığı linki koymuş.

    YanıtlaSil
  102. nasıl yükliyeceğim oyunu

    YanıtlaSil
  103. "Beni OKU !!!"yu okuyarak yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  104. bana spark ın videolu kullanımının linkini verirmisiniz

    YanıtlaSil
  105. Ender City Linki Silinmiş Lütfen Yenileyin Ayrıca Full Olanı Olursa İyi Olur

    YanıtlaSil
  106. Link silinmiş lütfen tek link halinde full şeklinde paylaşayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  107. ender bu rapidshare çok yavaş indirio

    YanıtlaSil
  108. hotlife den indirilmiyo daha doğrusu sayfa bile açılmıyor

    YanıtlaSil
  109. Linkleri Yenilermisin kardsm !!

    YanıtlaSil
  110. gta san andreas ender city uyumlu görevleri nereye atıcaz

    YanıtlaSil
  111. Bloğunuzdaki paylaşımları Macbook servisi olarak çok sevdik. Paylaşımlarınızın devamını ve çalışmaşarınızda başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  112. ben oyunu kurdum yama yok ama bir tek SAMP.exe var ondan açılmio olabilir mi?

    YanıtlaSil
  113. Adsız & Adsız (2) & Emrullah
    Bu hafta içerisinde yenilenecektir ilginiz için teşekkürler.

    muhammet
    Ne yazık ki çözümü yok yavaş inecek :(.

    Adsız (3)
    İndirilebiliyor fakat şuan link patlamış yakın zamanda yenilenecektir.

    Adsız (4)
    Belgelerim/GTA San Andreas User Files

    servis
    Teşekkür ederim beni sevindirdiniz. :)

    İlhan ERKAN
    gta_sa.exe ile başlatacaksınız oyununuzu.

    YanıtlaSil
  114. Ender Kardeşşş Dj kabini ve teerminal nerde

    YanıtlaSil
  115. ender abii dj kabini görünmüyor terminal nrde hem

    YanıtlaSil
  116. Adsız
    Dj kabinini görmen için patch indir, şuanda resim çwekemiyorum belki terminal vede dj yerini gösterebilirim bir resimde.

    YanıtlaSil
  117. ender arkadaşım bu yamayı indirdim eline sğalık yapmış uğraşmışsın ve beni okudan her denileni yaptım. ama player. img ye kadar sonra altına not yazmışın şimdi bu anlattıklarımı gta3 ve inte de uygulayın diye ama GTA Ender City de gta 3 ve int dosyaları yok yapamıyorum nolur bi yardım et

    YanıtlaSil
  118. evet yamayı yükledim ama oyun daha açılmadan hata raporu verdi sann bulder da yükledim hemde senin bir arkadaşa burdan indir dediğin siteden indirdim ama oyun açılırken hata verdi

    YanıtlaSil
  119. Adsız
    Kurulumun içinde var.

    Adsız
    Yeni oyundan açmayı dene modsuz bir GTA'ya kurduğundan emin misin eğer değilsen oyunu sıfırdan kur ve tekrar "Beni OKU !!!"yu okuyarak kur.

    YanıtlaSil
  120. Herşeyi eksiksiz yükledim kurdum da.Bendeki yamasız versiyonu görev bile yapılmamış ama yükledikten sonra girip yeni oyun diyorum yüklüyor ve açılacağı sırada exe hatası veriyor.Sanny builderi de yükledim olay aynı.içindek cleo klasörünü de silip girdim aynı exe hatası.Yamasız SA' nın üzerine yükledim görev bile yapılmamış.Neden alıyorum exe hatasını

    YanıtlaSil
  121. yönetici olarak çalıştırmayı dene, crack yenilemeyi dene, oyunu yanlış kurdun demiyeceğım herşeyi doğru yapmışsın bu gini şeyleri denemeni öneririm cleo dosyasını bir yere kes yapıştır yap belki sorun ondadır bunun gibi 1 kaç şey deniyebilirsin.

    YanıtlaSil
  122. abi oyunu açıyorum 1 dk sonra açılıyor ve oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  123. Loading ekranında mı kapanıyor ? Önceki yorumları okuyunuz eğer çözümü yok ise sorununuzu tam olarak anlatınız.

    YanıtlaSil
  124. Ender Tealıf Hakkına Dosya Dıyor Başka Sitede Upload Yaparmısın?

    YanıtlaSil
  125. ender kardeş senın cıty v3 yukledım ama v1.0 us hatası errror dıyor yardım olurmuusn

    YanıtlaSil
  126. ender kardeş bu mod installer v1.1 yuklerken soyle bır hata alıyorum.
    could not create uninstall data folder: C:\Programfiles\san andreas mod ınstaller\ununstall

    bu hata nedır kardeş cozumu nedır

    YanıtlaSil
  127. abi aya bn indirdim dosyayı ne yapıcam

    YanıtlaSil
  128. oyun açmıyor hata veriyor yardımcı olursanız sevinirim !!

    YanıtlaSil
  129. Adsız
    Mod intaller ile kurma manuel olarak kur beni okuyu okuyarak kurabilirsin.
    mehmet afacan
    beni okuyu oku.
    blogmahoni
    probleminiz tam olarak nedir ?

    YanıtlaSil
  130. ben girince yrni oyun diom hata verio

    YanıtlaSil
  131. süper mod teşekürler hiç sorun olmadan oynuyorum

    YanıtlaSil
  132. manuel olarak indirince çalışıyor benim bilgisayarda

    YanıtlaSil
  133. benim bilgisayarda açıyor ama mod yok normal oynuyo beni okudakileri yaptım ama olmuyor yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  134. ben sparkı yapamadım yardım Pls !!!!!!

    YanıtlaSil
  135. ender abi ryder görevinde pizzacı bölümüne gelince hata veriyor bi baksan yaw ?

    YanıtlaSil
  136. Oyunu oynarken programı durduruldu yazıyor oyunu durduruyır neden ?

    YanıtlaSil
  137. kardeş ben beni okudaki söylenenleri bir bir yaptım ama gta ya girdiğimde mod olmuyor neden acama ...oyunumda sadece 2 arba yüklüdür bundanda kaynaklana bilirmii lütfen cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  138. kardeşim benim gta dün bozuldu language loader hatası veriyo acil yardım edin.

    YanıtlaSil
  139. abi ben yükledim senin modu ancak oyun tam ekran olmuyor 1gb nvıdıa ekran kartım var

    YanıtlaSil
  140. ender abi ben modu kaldırmak istiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  141. ender abi link çalışmıyor

    YanıtlaSil
  142. ender baskan link yenilermisin acil

    YanıtlaSil
  143. ender baskan link yenilermisin acil

    YanıtlaSil
  144. ender abi link çalışmıyo linki yenile abi

    YanıtlaSil
  145. Ender abi %100 savegame dosyalarına nerye atıcaz

    YanıtlaSil
  146. iyi günler ender bey yamanızı beğenmedim ama kaldıramıyorum nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  147. iyi günler ender bey yamanızı beğenmedim ama kaldıramıyorum nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler dilerim, eğer modu yüklerken yedeklemediyseniz yapmanız gereken GTA San Andreas'ı komple silip sıfırdan GTA San Andreas'ı kurmaktır.

      Sil